حجت الاسلام و المسلمین حسن گنجی:

شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر استکبار و روشی که سیاست گذاران خبیس آمریکا برای ایجاد نفاق و اختلاف و نا امنی در پیش گرفته اند. این شعار نوعی برائت و بیزاری از روحیه استکباری آمریکا است.

"مرگ بر آمریکا" برائت از روحیه استکباری آمریکاست/جانبازان سند معتبر حقانیت ملت ایران هستند

حسن گنجی، فعال فرهنگی و سیاسی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، می گوید : این که شعار مرگ بر آمریکا هنوز جزو باور و اعتقاد ملت ایران است، به ماهیت انقلاب اسلامی و استکبار جهانی بر می گردد. ما ملتی مظلوم هستیم که زیر سلطه آمریکا بدترین جنایات را تجربه کردیم و باید در عرصه های مختلف برائت و بیزاری خود را نسبت به استکبار نشان می دادیم. یکی از راه های تحقق این موضوع شعار مرگ بر آمریکا است.

وی معتقد است شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر استکبار و روشی که سیاست گذاران خبیس آمریکا برای ایجاد نفاق و اختلاف و نا امنی در پیش گرفته اند. این شعار نوعی برائت و بیزاری از روحیه استکباری آمریکا است.

این فعال فرهنگی، جانبازان عزیز مان را، سند معتبر حقانیت ملت ایران، پرچم، شرف و مظلویت این ملت می خواند و می گوید:  در بدن نازنین آن ها تیر و ترکش های ظلم آمریکا است. ما در رسانه های جمعی خود باید با کرامت و شرافت بالاتری نسبت به این عزیزان رفتار کنیم. وی ادامه می دهد: من معتقد هستم هنوز در رسانه جمعی خود نتوانسته ایم جایگاه به حق جانبازان عزیز را به درستی تبیین کنیم.

 

حسن گنجی مرگ بر آمریکا جانبازان

مسئول تربیت سپاه نینوای استان اداه می دهد: در کتاب های درسی، مدارس و مجامع علمی مان نیز هنوز نتوانسته ایم ابعاد ایثار، رشادت و کار بزرگی که جانبازان انجام دادند را در مباحث فرهنگی، فکری و  سیاسی خود بگنجانیم. این موضوع نیاز به تجدید نظر دارد.

وی با اشاره به شأن بالای جانبازان  هشت سال دفاع مقدس می گوید: این روزها کمتر کوچه یا خیابانی را می بینیم که یک جانباز عزیز روی ویلچر بتواند در آن رفت و آمد کند. در شهر سازی ها هم رعایت حال این عزیزان را نکرده ایم. بخشی از جامعه ما جانبازانی هستند که نیاز به پارک، جاده و پیاده رو مناسب دارند. باید شأن اجتماعی آنان را در برنامه ریزی های شهری و سیاست های اداره کشور ببینیم.

حسن گنجی عنوان می کند: بنده با تواضع عرض می کنم که جانبازان عزیز ما نیز با بصیرت و شناخت عظمت کار خودشان و با پیروی از ولایت، چنان نقش آفرینی داشته باشند تا خلأ هایی که امروز در جامعه بوجود آمده را پر کنند و جایگاه معنوی این عزیزان در جامعه ارتقا پیدا کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار