امام جمعه بابل گفت:سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره حماسه آفرید.

یادواره شهدای شهر دلند
به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل در یادواره شهدای شهر دلند گفت:سردار سلیمانی بعد از جنگ تحمیلی در راه خدمت به مردم و دفاع از حریم ولایت با رشادت‌های بی نظیر خود و دیگر همرزمانش تا آخرین قطره از خون حضوری مستمر و تاثیر گذار داشت.

او افزود:همه ما‌ها بایستی قدرشناس این همه ایثار باشیم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه یک انسان وارسته و شایسته به تمام معنی بود.

روحانی گفت: دشمنان اسلام و مخصوصا استکبار جهانی آمریکای تروریست و جنایتکار با به شهادت رساندن سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مجاهد ابومهدی المهندس وسایرشهداهمرزمانشان نمی‌توانند به اسلام و انقلاب و ایران قهرمان ضربه وارد کنند.

او ادامه داد:چون ملت ما بیدار هست و مقام معظم رهبری با فرمایشات حکیمانه اسلام به اوج اقتدار رسیده است.

او با اشاره به هوشیاری ملت ایران در دفاع از ولایت گفت: دشمنان اسلام همچنان در حال فتنه گری هستند، ولی همه ما با پیروی از ولایت فقیه و رهبری بایستی هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمنان اسلام و آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب که کاری از پیش ببرند.

امام جمعه شهرستان بابل عنوان کرد: به مقام والای شهدای شهر دلند و استان گلستان احترام می‌گذاریم و با الگو گرفتن از این شهدای عالیقدر در راه اسلام و سربلندی کشور گام‌های تاثیر گذار تری برخواهیم داشت و به دشمنان اسلام اجازه هر گونه تهدید و تجاوزگری را نخواهیم داد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار