آخوند ‌نوریزاد:

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با بیان اینکه ‌باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم گفت: دشمن برای سال ۹۸ ‌«توطئه و فتنه» در سر دارد لذا مسئولان باید هوشیار باشند.

 دشمن برای سال ۹۸ ‌«توطئه و فتنه» در سر دارد؛ مسئولان باید هوشیار باشند

به گزارش گلستان 24 ؛ آخوند عبدالباسط نوریزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما  با اشاره به اهمیت حضور در تجمع سالروز حماسه 9 دی‌ اظهارداشت: ایادی بیگانه با کمک دشمنان داخلی در فتنه 88 قصد داشتند با ملتهب کردن جو کشور، ارزش‌های اسلامی را زیر پا گذاشته و به اسلام و انقلاب توهین کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با درایت و بصیرت مردم را از نقشه شوم آنها آگاه کرد و مردم همیشه در صحنه با پیروی از فرمایشات ایشان تمام امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس بیان داشت: روز 9 دی روز حماسه و تاریخی در ایران اسلامی بود. همه مردم جهان متوجه شدند که ملت ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب از نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند

وی با بیان اینکه امروز نیز باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند باید هوشیار باشیم شاید دشمن برای سال 98 ملت ایران توطئه کرده باشد.

آخوند نوریزاد گفت: تنها راه پیروزی ما در برابر دشمنان حفظ اتحاد و وحدت و پیروی از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و تا زمانی که دشمن احساس کند فاصله ای بین مردم و رهبرشان وجود ندارد پیروز نمی‌شود.

وی یادآور شد: در این برهه از زمان همه مسئولان و مردم فارغ از هر جناح و گروه سیاسی خاص باید هوشیار باشند و نسل‌های سوم، چهارم و جوانان را با دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 40 سال آشنا کنند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: ملت ایران در کنار مسئولان سیاسی و رهبر معظم انقلاب اسلامی 40 سالگی و پختگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند و توطئه های دشمنان مانند قبل نقش بر آب می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار