رئیس ستاد انتخابات گلستان:

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: تعداد داوطلبان انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی در شش حوزه انتخابیه استان گلستان به 135 نفر رسید

تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در گلستان به 135 نفر رسید

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا چراغعلی، رئیس ستاد انتخابات گلستان در خصوص آخرین آمار ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: تعداد داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گلستان در چهارمین روز ثبت نام به 135 نفر رسید.

وی افزود: از این تعداد 42 نفر در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا، 26 نفر در گنبدکاووس، 23 نفر در گمیشان، بندرگز، کردکوی و بندرترکمن، 19 نفر در رامیان و آزادشهر، 16 نفر در مینودشت، گالیکش، مراوه تپه و کلاله و 8 نفر در علی آبادکتول ثبت نام خود را نهایی کردند.

چراغعلی با بیان این که از این تعداد هفت نفر بانو و بقیه آقا هستند، تأکید کرد که داوطلبان، ثبت نام را به ساعات و یا روزهای آخر موکول نکنند.

لازم به ذکر است که ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذر آغاز شده و تا ۱۶ آذر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند امسال برگزار می‌شود و از ۶ حوزه انتخابیه در گلستان، هفت نماینده به مجلس راه می‌یابند.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار