در پایان دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان ۲۹ با مراجعه به فرمانداری‌ها نام‌نویسی کردند و تعداد داوطلبان در استان به ۶۹ نفر رسیده است.

ثبت‌نام ۶۹ گلستانی برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم/ از انصراف برادر فرماندار تا ثبت‌نام جوان‌ترین داوطلب

به گزارش گلستان ۲۴؛ در پایان دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 29 نفر با مراجعه به فرمانداری‌ها نام‌نویسی کردند که در مجموع روز اول و دوم تعداد داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه 6 گانه استان به 69 نفر رسیده است.

امروز هم برخی افراد در مراجعه به فرمانداری‌ها به علت نقص مدارک موفق به تکمیل فرم‌ها و ثبت‌نام قطعی نشدند.

در پایان دومین روز در حوزه انتخابیه کردکوی، گمیشان، بندرگز و ترکمن 15 نفر، گنبدکاووس 16 نفر، گرگان و آق‌قلا 14 نفر، رامیان و آزادشهر 11 نفر، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه 8 نفر و در علی آبادکتول هم 5 نفر ثبت نام کردند.

علیرضا ابراهیمی نماینده فعلی آزادشهر و رامیان که 8 صبح روز گذشته برای نام‌نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مراجعه کرده بود به علت نقص مدارک نتوانست ثبت‌نام قطعی انجام دهد و امروز جزو ثبت‌نام کنندگان بود.

عبدالرضا ساور، معاون سابق وزرای ورزش و تعاون در دولت احمدی‌نژاد نیز امروز از حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان ثبت‌نام کرد. حامد احمدی برادر فرماندار بندرگز هم در انتخابات ثبت‌نام کرد که بلافاصله انصراف داد.

در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا نیز با اینکه تعداد ثبت‌نامی‌ها در روز دوم مانند روز نخست چندان چشمگیر نبود اما حواشی جالب توجهی به همراه داشت. امروز منصور گرکز از فعالان سیاسی ترکمن و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرد. امروز همچنین نخستین بانوی داوطلب شرکت در این دوره از انتخابات با مدرک تحصیلی فوق لیسانس روانشناسی نام‌نویسی کرد که این فرد با 31 سال سن تاکنون جوان‌ترین ثبت‌نام کننده در استان است.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس تغییر فرماندار گالیکش بود. استاندار گلستان با برکناری حسن مایلی، علی‌اصغر میرزایی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان منصوب کرد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار