مدیرکل صداوسیمای گلستان با ارسال پیامی ارتحال عالم ربانی آیت اله میبدی مدیر حوزه علمیه رضویه گرگان را تسلیت گفت.

تسلیت مدیرکل صداوسیمای گلستان در پی ارتحال آیت اله میبدی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان، متن پیام محمد منتظر حجت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با تأسف و تأثر فراوان رحلت عالم جلیل القدر مرحوم آیت‌الله سیدمحمدرضا طاهایی میبدی(رضوان‌الله‌علیه)را به بیت محترم و همه‌ی ارادتمندان و شاگردان ایشان تسلیت عرض می کنم.

ایشان فقیهی عالیقدر و مدرّسی بزرگ بودند و خدمات دینی و علمی با ارزشی به حوزه‌های علمیه و جامعه ارائه کردند و حوزه‌ی علمیه یکی از اسطوانه‌های علمی و یکی از استادان برجسته‌ی خود را از دست داد.

آیت الله میبدی(ره)، افزون بر مجاهدت مستمر در راستای صیانت و حراست از حریم آموزه‌های بلند دینی و اسلامی از حضور در میدان جهاد سیاسی نیز غافل نبوده و تلاش در مسیر تحقّق اهداف نهضت اسلامی به رهبری امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را وجهه همت خویش قرارداد و در طول چهار دهه گذشته نیز نسبت به خدمت خالصانه و مجاهدانه اهتمام نمود.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به حضرت بقیه‌الله ارواحنافداه و رهبر معظم انقلاب و به مراجع عظام و علمای اعلام و فضلاء و طلاب حوزه های علمیه و به عموم ملت ایران تسلیت میگویم.

همچنین به خانواده‌ ی مکرّم و ارجمند و دیگر بازماندگان و منسوبان ایشان عرض تسلیت دارم، تسلّا و صبر جزیل برای آنان از خداوند متعال مسألت می نمایم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

محمد منتظرحجت

 

ارسال نظر

آخرین اخبار