استاندار گلستان وعده داد؛

استاندار گلستان گفت: تلاش داریم نخستین دوره مسابقات آسیایی کشتی سنتی گورش را در ایام دهه فجر سال آینده به میزبانی شهرستان گنبدکاووس برگزار کنیم.

نخستین دوره مسابقات آسیایی کشتی سنتی گورش برگزار می شود

به گزارش گلستان 24 از گنبد؛ هادی حق شناس استاندار گلستان در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی سنتی گورش یادواره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در گنبدکاووس گفت: تلاش داریم نخستین دوره مسابقات آسیایی کشتی سنتی گورش را در ایام دهه فجر سال آینده به میزبانی شهرستان گنبدکاووس برگزار کنیم.

وی افزود: این دوره از مسابقات، هشتمین رخداد ورزشی بین‌المللی است که از سال گذشته تا الان به میزبانی این استان برگزار می‌شود

استاندار گلستان تصریح کرد: دومین دوره مسابقات بین‌ المللی کشتی سنتی گورش نخستین رویداد ورزشی بین‌المللی است که به میزبانی گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی افزود: نام گنبدکاووس در ورزش کشور و جهان با رشته‌های چون سوارکاری، والیبال و فوتبال و ورزشکارانی همچون فرهاد قائمی و سردار آزمون می‌درخشد و امیدواریم با کسب میزبانی مسابقات بین‌المللی و آسیایی، نام این شهرستان پرآوازه‌تر شود.

حق شناس در پایان خاطر نشان کرد: در صورت  کسب میزبانی مسابقات آسیایی کشتی گورش برای گنبدکاووس، همه امکانات مورد نیاز برگزاری این رخداد بزرگ ورزشی را که مورد توجه و علاقه ویژه ترکمن‌ها است، در این شهرستان فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار