مدیرکل ورزش و جوانان گستان با تاکید بر ضرورت استعدادیابی در رده های سنی پایه و کشف ستاره های جدید برای فوتبال گلستان گفت که جای این استان با وجود داشتن بازیکنان متعدد و نامدار در لیگ برتر فوتبال خالی است.

جای گلستان در لیگ برتر فوتبال خالی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ بهمن طیبی شامگاه یکشنبه در مجمع انتخابات هیات فوتبال گلستان اظهار داشت : علاوه بر سردار آزمون که ستاره بین المللی فوتبال گلستان است، این استان در تیم های متعدد  لیگ برتر بازیکن دارد اما هنوز فرصتی برای حضور تیمی از گلستان در سطح اول فوتبال کشور فراهم نشده است.

وی افزود: با وجود عملکرد مطلوب و رضایت بخش فوتبال گلستان در رده های سنی پایه و معرفی ملی پوشان زیاد، باید با همگرایی جامعه فوتبال، مقدمات حضور تیم های استان در لیگ های کشوری فراهم گردد.

 وی با اشاره به نحوه برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال گلستان و حضور یک کاندیدا برای احراز این مسوولیت گفت: سفید بودن حدود ۵۰ درصد آرای اعضای مجمع، حاوی پیام های جدی برای رییس هیات فوتبال استان است که باید به آن ها توجه کند.

به گزارش ایرنا با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال، عبدالکریم طالقانی مسئول امور استان‌های فدراسیون، بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع، انتخابات هیات فوتبال گلستان برگزار و قاسم کوهستانی رییس فعلی به مدت چهار سال دیگر این مسوولیت را بر عهده گرفت.

کوهستانی تنها کاندیدای انتخابات ریاست هیات فوتبال گلستان بود که از مجموع ۲۸ رای موفق به کسب ۱۵ رای در مقابل ۱۳ رای سفید شد.

  صلاحیت داوطلبان دیگر نام نویسی کرده برای این مسوولیت تائید نشد تا انتخابات هیات فوتبال گلستان با یک کاندیدا برگزار شود.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار