در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان گلستان قاسم کوهستانی چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

قاسم کوهستانی 4 سال رئیس هیات فوتبال گلستان شد/ پیام معنی‌دار 13 رای سفید مجمع

به گزارش گلستان ۲۴؛ مجمع هیات فوتبال گلستان امشب در شرایطی با حضور سرپرست فدراسیون فوتبال برگزار شد که به دلیل شرایط جوی حاکم بر فرودگاه مهرآباد و لغو تاخیر پروازها، این مجمع با بیش از هشت ساعت تاخیر برگزار شد.
در این جلسه قاسم کوهستانی به عنوان تنها نامزد این انتخابات به ارائه گزارش و برنامه‌های چهار سال آینده خود پرداخت اما زمانی که نامی از فوتبال ساحلی گلستان نیاورد مورد انتقاد فاضل جهانشاهی به عنوان نماینده تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز قرار گرفت.
پس از اخذ آراء اعضای مجمع، ۱۳ رای سفید و ۱۵ رای به نام قاسم کوهستانی از گوی آراء خارج شد که با این تعداد آرا وی چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات فوتبال گلستان انتخاب شد.
پس از پایان انتخابات یکی از اعضای مجمع به عنوان نماینده مخالفان به شدت نسبت به روند تایید صلاحیت نامزدها و برگزاری مجمع انتخابات تنها با یک نامزد اعتراض کرد.
وی معتقد بود این نحوه برگزاری انتخابات برنامه‌ریزی و زمینه‌سازی برای انتخابات فدراسیون فوتبال است که مورد نقد مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نسبت به نحوه بیان این عضو مخالف قرار گرفت.
پیام این ۱۳ رای سفید حتی مورد توجه سرپرست فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نیز قرار گرفت که در اظهاراتشان به آن پرداختند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خطاب به کوهستانی تصریح کرد: افرادی که به شما رای داده یا ندادند عصاره فوتبال استان هستند.
بهمن طیبی با اشاره به 13 رای سفید تاکید کرد:  باید فوری با اعضای این مجمع جلسه بگذارید چون کار شما سخت است و باید ببینید چگونه است که تنها با دو رای بیشتر به عنوان رئیس انتخاب شده‌اید.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار