بدهکاری تیم فوتبال اتکای گرگان شرایط را برای حضور این تیم در مسابقات لیگ قهرمانی، سخت و نابه‌سامان کرده و بازگشت اتکا منوط به پرداخت بدهی شده است.

وضعیت نابه‌سامان در اتکای گلستان/ اسپانسر حرف آخر را می‎زند

به گزارش گلستان24؛ تنها نماینده فوتبال استان گلستان این روزها با شرایط بدتری نسبت به گذشته دست و پنجه نرم می‎کند، بحران اقتصادی و بدهی مالی وضعیت را برای حضور اتکا در آستانه آغاز لیگ فوتبال باشگاه‎های کشور نامشخص کرده و عملا اتکا به تعطیلی کشیده شده است.

وضعیت نابه‌سامان در اتکای گلس

اتکا اگر از همان روزهای نخستین به درستی هدایت می‎شد شاید اکنون با مشکلات اقتصادی به بن‎بست نمی‎رسید تیمی که می‎توانست پس از سال‎ها پختگی، بازیکن بسازد و به سایر تیم‎ها بازیکن صادر کند حالا اندر خم یک کوچه مانده و برای حضورش در مسابقات به اسپانسرهای مالی و تدبیر مسئولان استانی دل بسته است درحالی که سکان این تیم یکسالی می‌شود که از طریق سرپرست اداره می‌شود.

وجود مشکلات مالی، بدهی و کیسه خالی اتکای گرگان موضوع امروز این تیم نیست، فصل گذشته بود که همین تیم بخاطر بدهکاری از مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه‎های کشور انصراف داد و به دسته دوم تنزل یافت، گویی انگار تمام درها به روی اتکای گرگان بسته شده و اسپانسر حرف آخر را می‎زند که این تیم بماند یا نماند.

طیبی: نامه 32 مدیر به وزیر برای واگذاری اختیارات

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در خصوص شرایط نامساعد هیئت فوتبال استان و انتخابات این هیئت برای مشخص شدن مدیر اتکا گفت: ما به اتفاق هئیت اتکا مکاتبات زیادی با فدراسیون انجام دادیم اما فدراسیون رغبتی برای برگزاری مجمع ندارد و به شدت پیگیر هستم تا مجمع در استان گلستان برگزار شود.

بهمن طیبی افزود: هفته گذشته 32 مدیرکل ورزش و جوانان از استان‎های مختلف کشور طی نامه‎ای به وزیر خواستار واگذاری اختیارات مجمع به مدیران کل شدند تا نابه‌سامانی در فضای هیئت‎ها کاهش پیدا کند.

طیبی: اتکا بدون پرداخت بدهی وجود ندارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در خصوص وضعیت تیم فوتبال اتکای گرگان گفت: اتکا در بدو ورود بنده به این مسئولیت نیز وجود نداشت چرا که این تیم سال گذشته در نیمه لیگ به دلیل بدهی انصراف داد.

طیبی با تاکید بر اینکه بدون پرداخت بدهی تیم فوتبال اتکای گرگان وجود ندارد، افزود: 12 استان مختلف با این مشکل مواجه هستند، اگر بخشی از بدهکاری توسط اسپانسر پرداخت شود، زمینه حضور تیم در مسابقات فراهم می‎شود.

اسدی: تمرینات اتکا تعطیل شد

مربی تیم فوتبال اتکا گرگان نیز در خصوص مسائل و مشکلات این تیم گفت: حدود یک هفته تمرینات فوتبال اتکا تعطیل شده است.

علی‎حسین اسدی افزود: در حال حاضر دو اسپانسر از گرگان و اصفهان وجود دارد که می‎تواند از اتکا حمایت مالی کند. اگر این اجازه به ما داده شود مشکلات مالی این تیم برطرف خواهد شد.

جلالی: اتکا خوب هدایت نشد

یک کارشناس تیم فوتبال نیز با بیان اینکه استان گلستان گذشته بدی در فوتبال سپری کرد، گفت: بستر مناسب برای اسپانسر مالی مهیا نشد و همین مسئله فضایی برای بروز مشکلات ایجاد کرد.

جلالی با اشاره به اینکه اتکای گرگان به خوبی مورد هدایت قرار نگرفت، بیان داشت: اکنون درها برای تیمی که می‎توانست بازیکن بسازد و صادر کند بسته شده است.

شکستن طلسم مالی به دست اسپانسر مالی یا حمایت مسئولان استانی

کماکان شرایط ناامیدکننده برای تنها نماینده فوتبال استان گلستان باقی است و طلسم این تیم همانطور که اشاره شد به دست اسپانسر و حمایت مسئولان استانی مالی شکسته می‎شود حال باید منتظر ماند و دید که چه کسانی می‎توانند طلسم مشکلات را بشکنند و امید و آرزوی این تیم را برای حضور در مسابقات برآورده کنند.

ارسال نظر

آخرین اخبار