پیروزی زنان فوتبالیست علی‌آباد در مسابقات کشوری، پیوستن فوتبالیست بندرترکمنی به تیم ذوب‌آهن اصفهان و مدال‌آوری ورزشکاران استان در مسابقات قهرمانی رشته دوگانه کشور از جمله خبرهای کوتاه ورزشی امروز شنبه گلستان است.

درخشش زنان فوتسال گلستان در رقابت‌های کشوری و چند خبر کوتاه ورزشی

به گزارش گلستان ۲۴؛ مسابقات استانی هنرهای فردی گروه سوپر کنتاکت کیک بوکسینگ و انجمن پنچاک سیلات استان گلستان با حضور بیش از ۱۵۰ ورزشکار در گرگان برگزار شد و در پایان به نفرات اول و دوم و سوم هر بخش در هر رده سنی حکم قهرمانی داده شد.

**

سید محمد حسینی در رده بزرگسالان و سید جواد حسینی در رده جوانان ورزشکاران گلستانی رشته دوگانه در مسابقات قهرمانی کشور دوم و سوم شدند.

بانوان گلستان در این رقابت ها در رده چهارم قرار گرفتند.

**

تیم ساندای نوجوانان گلستان با کسب یک مدال نقره سروش حاجی مشهدی و یک مدال برنز محمد مهدی چناشکی پس از سیستان و بلوچستان، زنجان، خراسان شمالی و تهران در جایگاه پنجم مسابقات کشوری قرار گرفت.

**

تیم علی آبادکتول تنها نماینده گلستان در لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور در ۲ بازی نخست  خود در این رقابت‌ها به ترتیب با نتایج ۶ بر یک مقابل تیم گرمسار و ۶ بر ۳ مقابل شیراز به پیروزی رسید.

این تیم در روزهای آینده به ترتیب مقابل نمایندگان گیلان و تبریز قرار می گیرد.

این مسابقات با حضور ۵ تیم به میزبانی گرمسار در حال برگزاری است.

**

محمد دهقان نائب قهرمان گلستانی وزن ۸۲ کیلو مسابقات بین المللی کشتی سنتی گورش مدال نقره خود را به خانواده سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهدا کرد.

**

وفا هخامنش که در تیمی از لیگ عراق بازی می کرد برای ادامه فصل لیگ برتر فوتبال کشور به تیم آهن اصفهان پیوست.

**

 با اتمام لیگ برتر والیبال گلستان در رده سنی جوانان، تیم های صحرای گنبد، مرغ پیگیر گرگان و کانون دردی‌کم بندرترکمن به مقام های اول تا سوم دست یافتند .

**

 تیم های پیشکسوتان استقلال بندرگز و استقلال بهشهر در یک دیدار دوستانه در بندرگز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع تیم میهمان به پایان رسید.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار