کمتر از ۲۴ ساعت مانده به آغاز فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زنان کشور و با ثبت قرارداد بازیکنان تیم دختران گرگان، حضور تنها نماینده گلستان در این رقابت ها قطعی شد و این تیم آماده جدال با تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها است.

تیم بسکتبال دختران گرگان برای آغاز لیگ برتر کشور آماده شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرمربی تیم بسکتبال دختران گرگان گفت: پیش از این قرار بود این تیم با نام شورای شهر و شهرداری گرگان در لیگ برتر شرکت کند اما در روزهای گذشته شهرداری تغییر عقیده داد و بر خلاف وعده های پیشین از قبول حمایت مالی کامل تیم خودداری کرد.

نیکا بیک‌لیک‌لی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مسوولان شهرداری گرگان در شهریور امسال تعهدات مالی این تیم را پذیرفته بودند که در آستانه آغاز لیگ برتر همه آن وعده ها فراموش شد و این نهاد فقط پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از کل بودجه تیم را متقبل شد.

وی بیان کرد: در پایان تمرین روز گذشته قرارداد بازیکنان برای فصل جدید لیگ برتر ثبت شد که امیدواریم تا شروع اولین بازی در فردا، کارت بازی بازیکنان توسط فدراسیون صادر شود.

سرمربی تیم بسکتبال دختران گرگان افزود: علاوه بر بازیکنان بومی، تینا عیسائیان کاپیتان تیم ملی بسکتبال زنان، شادی عبدالوند ملی پوش تیم بزرگسالان و شیدا شجاعی و یاسمن محمدی بازیکنان ملی‌پوش تیم زیر ۲۳ سال ایران نیز به خدمت گرفته شدند که امیدواریم با استفاده از این بازیکنان در پایان رقابت ها جایگاه مطلوب در لیگ برتر کسب کنیم.

بیک‌لیک‌لی اضافه کرد: در رقابت‌های لیگ برتر نمی‌توان تیمی را دست‌کم گرفت و قول پیروزی قبل از مسابقه داد اما با توجه به حضور چندین بازیکن ملی‌پوش در تیم گرگان به حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ امیدواریم.

وی به برگزاری اولین دیدار تیمش فردا در گرگان مقابل تیم شکلی تهران اشاره کرد و گفت: تمرینات آماده سازی تیم از ۲ ماه قبل آغاز شده و با آمادگی کامل به لیگ برتر را آغاز خواهیم کرد.

تیم بسکتبال دختران بسکتبالیست گرگان چهار سال با نام دانشگاه گلستان در رقابت‌های لیگ کشور شرکت کرده بود.

در رقابت های امسال لیگ برتر بسکتبال زنان که در ۲ گروه برگزار می شود ، تیم‌های بسکتبال دختران گرگان، شکلی، پاس، گاز و عباسی از تهران به همراه نامی‌نو از اصفهان در گروه اول و تیم‌های خانه بسکتبال سنندج، صنعت نفت آبادان، خانه بسکتبال شیراز، گروه بهمن، خانه بسکتبال بندرعباس و بارمان مشهد در گروه دوم با هم مسابقه خواهند داد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار