به یاد ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی

مراسم نمادین استقبال از امام راحل به یاد ورود خاطره انگیز امام راحل به میهن اسلامی در فرودگاه گرگان برگزار شد.

مراسم نمادین استقبال از امام راحل در فرودگاه گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت امام خمینی (رحمه الله علیه) به وطن امروز(شنبه 12 بهمن) در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در فرودگاه گرگان برگزار شد.

جمعی از خانواده های معظم شهدا، مردم ولایتمدار و مسئولان صبح امروز دوازدهم بهمن که این روز با عنوان ولایتمداری، انقلابی گری، پیوند ناگسستنی امام و امت نامگذاری شده با حضور در فرودگاه گرگان به استقبال نمادین از معمار کبیر انقلاب پرداختند.
مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام(رحمه الله علیه) به میهن اسلامی همراه با ویژه برنامه های مختلف از جمله رژه موتورسواران و اتومبیل های کلاسیک از فرودگاه تا گلزار شهدا، تکبیر بانگ الله اکبر در لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی و ... در فرودگاه گرگان برگزار شد.

ویژه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا 22 بهمن ماه با اجرای بیش از 6 هزار برنامه در استان گلستان دنبال می شود.

مردم گرگان امروز به یاد روز خاطره‌انگیز ورود امام راحل به میهن اسلامی در آیین استقبال نمادین از معمار کبیر انقلاب اسلامی شرکت کردند و ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) پس از سال ها دوری و تبعید از ایران اسلامی در ساعت 9 و 36 دقیقه روز 12 بهمن ماه 1357 در میان حضور باشکوه مردم به میهن اسلامی بازگشتند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار