حسینی‌واعظ گفت: حوزه علمیه خواهران یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و باید مدیران و اساتید ما به بحث مصلح‌پروری در انقلاب توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حوزه علمیه خواهران یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

به گزارش گلستان 24 ؛ «سیده نفیسه حسینی‌واعظ» امروز(شنبه ۱۱اسفندماه) در همایش مطالعات انقلاب اسلامی در حوزه علمیه خواهران اظهار کرد: مطالعات در انقلاب اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است و نیاز است کنگره‌ها و جلسات متعددی در این زمینه برگزار شود.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان ادامه داد: انقلاب اسلامی با فراز و نشیب‌هایی که دارد چهلمین سال خود را سپری کرده است و این در حالی است که دشمن برای شکست این انقلاب همیشه در تلاش است.

 

حسینی‌واعظ افزود: امیدواریم آیندگان نیز شاهد بالندگی انقلاب اسلامی باشند و وقتی در کلام معمار کبیر انقلاب اسلامی می‌بینم که از انقلاب به انفجار نور تعبیر کرده است و منظور امام خمینی(رحمه الله علیه) این است که نهضت فراگیر انسانی مردم در سال ۵۷ یک واکنش شدید در برابر تاریکی پهلوی بود و با از بین بردن اختناق توانستند نور اسلام و خدا را در کشور حاکم و در جهان عرضه کند.

 

وی گفت: این انقلاب با رهبری معمار کبیر انقلاب به پیروزی رسید و به یک اسطوره قرن تبدیل شده است، معمار کبیر انقلاب یک شخصیت حوزه علمیه است و چنین افرادی می‌توانند دنیا را متحول کنند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان افزود: زمانی که دنیا در برابر حکومت‌های غیر الهی سر فرود می‌آورد امام خمینی(رحمه الله علیه) شعار نه شرقی و نه غربی را سرداد و مسیر تازه ای را برای مسلمین جهان تبیین کرد.

 

حسینی‌واعظ گفت: دشمنان با مصلحان مشکل دارند نه صالحان، با توجه به اینکه حوزه علمیه خواهران یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است باید مدیران و اساتید ما به بحث مصلح‌پروری در انقلاب توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی یادآور شد: انقلابی‌گری به مفهوم مصلح‌پروری در حوزه است و مقام معظم رهبری از حوزه علمیه به عنوان مادر انقلاب یاد می‌کنند و لذا لازم است مسیر تبیین انقلاب اسلامی را در حوزه‌های علمیه داشته باشیم.

انتهای پیام/شبستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار