رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام احمدی گفت: برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز همزمان با سراسر کشور در استان گلستان آغاز شده است.

برنامه های دهه فجر در گلستان آغاز شد/ مردم، مکتب و رهبری ۳ رکن انقلاب اسلامی

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» امروز (شنبه ۱۲ بهمندر  (آیین استقبال نمادین از ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی و آغاز برنامه های گرامیداشت دهه فجر در فرودگاه گرگان اظهار کرد: خداوند بر ملت ایران منت نهاد و رویداد تاریخی انقلاب اسلامی را نصیب ملت یران کرد تا ضمن ساختن آن تا آخر در مسیر انقلاب اسلامی گام بردارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: بار امانت انقلاب اسلامی که جز نگاه و تکلیف الهی نبود بر دوش ما قرار دارد، امروز افتخار ما این است که سرباز ولایت و در مسیر انقلاب هستیم و چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.

وی با اشاره به اینکه سه رکن مردم، مکتب و رهبری در انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است، بیان کرد: امروز پس از چهل و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مدیران و نمایندگان مجلس، رهبر نظام و ریاست جمهوری به دست مردم برگزیده می شوند و این از نقش آفرینی مردم است.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: از زمان قاجار به بعد حکومت در ایران به دستان انگلیس بود، آنها مکتب اسلام را مانع توسعه می دانستند و کسانی که امروز این سخن را به زبان می آورند انگلیسی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اسلام و مکتب را قاعده روشن انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: اگر انقلاب اسلامی از این مکتب جدا شود دیگر چیزی در انقلاب اسلامی باقی نمی ماند.

وی با بیان اینکه مکتب سوخت و پتانسیل قوی نظام است، یادآور شد: این مکتب است که سردار سلیمانی را در قلب ها عزیز و بزرگ می شمارد و فردی از دیار کرمان پرچم دار عزت و اقتدار می شود.

حجت الاسلام احمدی گفت: ایران اسلامی امروز در برابر تحریم های ظالمانه دشمنان ایستاده است و این دستاورد از نعمت رهبری است که در سایه مکتب حاصل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم، خاطرنشان کرد: با موافقت استاندار گلستان سایت اداری استانداری گلستان به نام سردار سلیمانی نامگذاری شده است.

وی بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد و افزود: به لطف خداوند ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن حضور پرشور خواهد داشت و مشت محکم دیگری بر دهان دشمن می زند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار