معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

یازرلو از اکران ۱۵ فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از (۱۵ تا ۲۱ بهمن) در پردیس سینمایی کاپری گرگان خبر داد.

۱۵ فیلم در جشنواره فیلم فجر گلستان اکران می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «رضا یازرلو» صبح امروز (یکشنبه ۱۳ بهمن) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: گلستان از (15 تا 21 بهمن) میزبان فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: در این جشنواره 15 فیلم در دو نوبت صبح و عصر در پردیس سینمایی کاپری گرگان اکران می شود.

وی تصریح کرد: نوبت صبح جشنواره ویژه فیلم های سیمرغ و پروانه است که با حضور کودکان اکران می شود و عصرها و شب ها نیز اکران فیلم های سودای سیمرغ و فیلم های اصلی مسابقه است.

یازرلو با بیان اینکه در این مدت هر فیلم در سه نوبت اکران می شود، اظهارداشت: علاقمندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت cinematicket یا گیشه سینما مراجعه کنند.

وی با اشاره به فیلم هایی که قرار است در این جشنواره اکران شوند، گفت: فیلم های «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و «مردن در آب مطهر» به کارگردانی نوید محمودی در روز نخست جشنواره در روز (سه شنبه 15 بهمن) اکران می شوند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: در روز دوم جشنواره (چهارشنبه 16 بهمن) فیلم های «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی و «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک اکران خواهند شد.

وی اضافه کرد: فیلم های «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و «ابر بارانش گرفته» به کارگردانی مجید برزگر در سومین روز جشنواره (پنجشنبه 17 بهمن) و فیلم های «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک نژاد و «بی صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده در چهارمین روز جشنواره (جمعه 18 بهمن) اکران می شوند.

یازرلو، اکران فیلم های «سینما شهر قصه» به کارگردانی کیوان علیمحمدی و «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی را از فیلم های پنجمین روز جشنواره (شنبه 19 بهمن) و اکران فیلم های «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و «آبادان یازده 60» به کارگردانی مهرداد خوشبخت را از فیلم های ششمین روز جشنواره در روز (یکشنبه 20 بهمن) برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین روز جشنواره در روز (دوشنبه 21 بهمن) فیلم های «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی و «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی اکران می شوند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: کارگردان و تهیه کننده فیلم «دوزیست» از هنرمندان گلستانی هستند که قرار است این فیلم با حضور کارگردان و تهیه کننده آن در روز (جمعه 18 بهمن) اکران شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار