ملک‎زاده گفت: «سرخ‎پوست» و «شبی که ماه کامل شد» مورد توجه تماشاگران بوده و از این دو فیلم تماشاگران گلستانی راضی بودند و احتملا سیمرغ این جشنواره را نیز بدست می‎آورد.

«طلا» از « بنفشه آفریقایی» عقب ماند/ استقبال گلستانی‎ها از «سرخ‎پوست» و «شبی که ماه کامل شد»

به گزارش گلستان 24 ؛گرگان: «طلا» که برای چندمین بار در تلارفخرالدین اسعد گرگانی اکران شد باز نیز مورد توجه تماشاگران قرار گرفت این فیلم که با تهیه  کنندگی محمد شایسته و رامبد جوان امشب بر روی پرده سینمایی تالار فخرالدین اسعد گرگانی رفت.

 

نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین العابدین، احترام برومند ومهرداد صدیقیان از بازیگران مطرح در این فیلم به هنرنمایی پرداختند.

 

فیلمبرداری و تدوین  این فیلم توسط پرویز شهبازی بود که در سال ۱۳۹۴ با ساخت مالاریا توانسته بود بسیاری از نگاه ها را در جشنواره ها به خود جلب کند.

 

فیلم« بنفشه آفریقایی» که تولید سال ۱۳۹۶ است به کارگردانی مونا زندی حقیقی و نویسنده حمیدرضا بابابیگی است از فیلم‎های دیگر امشب جشنواره فیلم فجر بود که در  پرده سینمایی تالار فخرالدین اسعد گرگانی اکران شد.

 

 از بازیگران مطرح این فیلم می توان به فاطمه معتمد آریا،سعید آقاخانی، رضا بابک، رویا جاوید نیا، مهدی حسینی‌نیا،  مریم شیرازی و ندا جبرائیلی یادکرد.

 

در این فیلم می‌بینید که شکوه، زنی میانسال متوجه می‌شود که فرزندان همسر سابقش، فریدون او را به خانه سالمندان سپردند. او، و همسر دومش، رضا تصمیم می گیرند از فریدون نگهداری کنند؛ آن هم در خانه خودشان. در این حین، رابطه شکوه و فریدون به طرز قابل توجهی تغییر می کند. این موقعیت جدید بر زندگی روزمره شوکو و رضا تاثیر می گذارد و تغییرات ناخواسته ای برای هر سه نفر آنها به همراه دارد.

 

محمدرضا ملک‎زاده، رئیس انجمن سینمای جوانان استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: تا این لحظه در انتهای روز چهارم یک هزار و 500 دانش‎آموز برای استقبال از 5 فیلم منتخب کودک و نوجوان به تلار فخرالدین اسعد گرگانی آمدند.

 

وی با بیان اینکه همچنین سه هزار و 900 نفر استقبال مردمی از سی‎و هفتمین جشنواره فیلم فجر در تالارفخرالدین اسعد گرگانی داشتیم، ادامه داد: برای هر سانس 200 عدد بلیط برای اصحاب فرهنگ و هنر و بخشی از دستگاه‎های اجرایی شامل صدا و سیما و حوزه هنری در نظر گرفته شده بود و خوشبختانه استقبال هنرمندان نیز این این جشنواره بسیار عالی بود.

 

رئیس انجمن سینمای جوانان استان گلستان یادآور شد: فیلم «سرخ‎پوست» و «شبی که ماه کامل شد» بیشترین فروش بلیط ما را در طی این مدت به خود اختصاص داده و تقریبا تمامی بلیط‎ها برای دیدن این دو فیلم به فروش رفته است.

 

ملک‎زاده با بیان اینکه فیلم «جان‎دار» یکی دیگر از فیلم‎های پر فروش ما در این مدت بوده، افزود: امشب نیز دو فیلم «طلا» و «نفشه آفریقایی» بر روی پرده رفته  است.

 

وی با بیان اینکه امشب طلا آخرین اکران خود را در تالار فخرالدین اسعد گرگانی داشت، افزود: از فیلم«طلا» نیز استقبال خوبی شده بود و پیش از این سه بار دیگر بر روی پرده سینمایی تالار فخرالدین اسعد گرگانی رفته بود.

 

رئیس انجمن سینمای جوانان استان گلستان تاکید کرد: بنفشه آفریقایی نیز برای نخستین بار بود که در تالارفخرالدین اسعد گرگانی اکران شد و استقبال خوبی از این فیلم نیز به عمل آمده است.

 

ملک‎زاده تاکید کرد: فرداشب در ساعت 19 آخرین اکران «سرخ‎پوست» و در ساعت 21 آخرین اکران فیلم «جان‎دار» را خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه هرچه فیلم به اکران‎های آخر خود نزدیک می‎شود استقبال بهتری از جشنواره فیلم فجر می‎شود، تاکید کرد: در امشب فیلم « طلا» 330 بلیط و فیلم «بنفشه آفریقایی» 380 فروخته شده است.

 

رئیس انجمن سینمای جوانان استان گلستان با بیان اینکه فرداشب آخرین اکران فیلم «سرخ‎پوست» را خواهیم داشت و با استقبالی که در شب‎های گذشته داشته قطعا تمامی بلیط‎هایش به فروش می‎رود و همچنین در سانس 21 فیلم«جان‎دار» اکران می‎شود که این فلیم نیز مورد توجه علاقمندان است.

 

ملک‎زاده تاکید کرد: در ساعت 16 روز پنجشنبه اختتامیه  سی‎و هفتمین جشنواره فیلم فجر را در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور مسئولان ارشد استانی خواهیم داشت و به دنبال آن در ساعت 19 فیلم «مدیترانه» و 21 تک سانس آخرین فیلم این جشنواره « ر خونگاه» اکران می‎شود.

 

وی متذکر شد: «سرخ‎پوست» و «شبی که ماه کامل شد»  مورد توجه تماشاگران بوده و  از این دو فیلم راضی بودند و احتملا سی مرغ این جشنواره را نیز بدست می‎آورد.


انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار