مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مینودشت گفت: در ایام دهه فجر 6 پروژه عمرانی و تسهیلاتی با اعتبار 76 میلیارد ریال در حوزه کشاورزی و دامی به بهره‌برداری می‌رسد.

6 پروژه با اعتبار 76 میلیارد ریال در بخش کشاورزی مینودشت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حبیب‌الله زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: دو پروژه عمرانی و چهار پروژه تسهیلاتی مجموعا 6 پروژه با اعتبار و سرمایه‌گذاری 76 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی درباره پروژه‌های عمرانی حوزه کشاورزی افزود: برق‌رسانی به چاه‌های آب کشاورزی، توسعه باغات در اراضی شیبدار در برش امسال به مساحت 100 هکتار با کاشت انواع درختان مثمر مانند زیتون و گردو است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مینودشت ادامه داد: در حوزه پروژه‌های تسهیلاتی احداث گلخانه به وسعت سه هکتار، اجرای سیستم نوین آبیاری و پرورش گوسفند داشتی از جمله پروژه‌های این حوزه است.

* 8 هکتار از اراضی مینودشت متقاضی کشت گلخانه‌ای هستند
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود هشت هکتار از اراضی شهرستان متقاضی کشت گلخانه‌ای هستند و تلاش داریم تا شرایط مطلوب را برای اینگونه کشت آماده کنیم.
زارع گفت: در حال حاضر سطح زیر کشت اراضی زراعی 25 هزار و 769 هکتار است که از این میزان 17 هزار و 206 هکتار آن در سال زراعی جدید زیر کشت گندم، 23 هزار و 275 هکتار زیر کشت کلزا و 996 هکتار جو کشت شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار