مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خبر داد

غیناقی از برپایی نمایشگاه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین مشاغل خانگی به مناسبت دهه فجر در گرگان خبر داد.

برپایی نمایشگاه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «الهه غیناقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: حدود 92 برنامه شاخص در حوزه بانوان به مناسبت دهه فجر در سراسر استان گلستان برگزار می شود.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی، برپایی 20 نمایشگاه دستاوردهای بانوان، دیدار با مادران و همسران شهدا از جمله برنامه های دهه فجر در گلستان است.

 

وی بر لزوم تقویت بنیه علمی و عملی بانوان برای رسیدن به جایگاه واقعی تأکید کرد و ابراز داشت: حدود 16 هزار زن در دستگاه های اجرایی استان گلستان شاغل هستند.

 

غیناقی از برپایی نمایشگاه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین مشاغل خانگی به مناسبت دهه فجر در گرگان خبر داد و افزود: این طرح از سوی معاونت زنان ریاست جمهوری است که با مشارکت جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی 213 زن سرپرست خانوار از لحاظ اقتصادی تحت آموزش قرار گرفتند و توانمند شدند.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه بانوان توانمند حوزه اقتصادی در نمایشگاه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار محصولات خود را عرضه و به فروش می گذارند، یادآور شد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه از سراسر استان گلستان هستند.

 

وی بیان کرد: نمایشگاه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین مشاغل خانگی از 19 بهمن ماه در گرگان برپا می شود.

 

غیناقی از اجرای فاز دوم طرح گفتگوی ملی خانواده در آینده نزدیک در استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: کاهش شکاف بین نسلی و ارتباط و تعامل بیشتر اعضای خانواده با یکدیگر و جامعه از جمله اهداف اجرای طرح گفتگوی ملی خانواده است.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در ادامه به برنامه های هفته زن در استان گلستان اشاره کرد و افزود: در بزرگداشت مقام حضرت زهرا(سلام الله علیها) و روز زن کنگره بانوی آفتاب در گلستان برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار