شیرنگی گفت: ۵۹ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بندرترکمن پیش بینی شده است.

​ پیش بینی ۵۹ شعبه اخذ رأی در بندرترکمن/ ۱۰۰۰ نفر در بندرترکمن دست اندرکار انتخابات می شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «صید صادق شیرنگی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در سال 1397 تعهد اشتغال شهرستان بندرترکمن یک هزار و 700 نفر بوده که به طور 100 درصدی محقق شده است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بندرترکمن ادامه داد: تعهد اشتغال شهرستان ترکمن در سال جاری یک هزار و 900 نفر است که در 6 ماهه نخست امسال برای 625 نفر اشتغال ایجاد شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال به طور کامل محقق شود.

 

وی تصریح کرد: سهمیه تسهیلات روستایی و عشایری بندرترکمن در سال 1397، 11 و نیم میلیارد تومان بوده که بیش از 20 میلیارد تومان در زمینه های مختلف کشاورزی، دامپروری، آبزیان، آبیاری قطره ای و صنایع دستی جذب اعتبار شده است.

 

شیرنگی بیان کرد: 59 شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بندرترکمن پیش بینی شده که از میزان 33 شعبه شهری، 12 شعبه در بخش سیجوال و 14 شعبه در بخش مرکزی فعال می شود.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بندرترکمن افزود: حدود یک هزار نفر در بندرترکمن دست اندرکار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم بندرترکمن در همه دوره ها در انتخابات حضور حداکثری داشتند و مشارکت بالایی را به ثبت رساندند و در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز همانند همیشه پرشور پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار