آخوند کر گفت: همچون سال های گذشته مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده ای داشته باشند و به یاوگوی های دشمنان پایان دهند.

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به یاوگویی های دشمنان پایان دهند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «آخوند عبدالرحمان کر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: عالم دینی علاوه بر آنکه به عنوان امام جماعت و یا امام جمعه وظایفی برعهده دارد باید بتواند با جوانان ارتباط مستقیم و خوبی داشته باشد.

 

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن ادامه داد: نشست ها و برنامه های خوبی از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به منظور آموزش و تبادل نظر طلاب و روحانیون اهل سنت برگزار می شود و یکی از این نشست ها همایش راهکارهای امید آفرینی در امت اسلامی در گام دوم انقلاب بود.

 

آخوند کر یادآور شد:  خدا را شاکر هستیم که چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم و مردم ما با حضور خود در میادین انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوگویان غربی زدند.

 

وی افزود: درخواست ما این است که همچون سال های گذشته مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده ای داشته باشند و به یاوگوی های دشمنان پایان دهند.

 

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن بیان کرد: دشمن به دنبال این است که بین ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی فاصله بیندازد اما برای حفظ اسلام و انقلاب شهدای همچون سپهبد قاسم سلیمانی ایثارگری کردند و باید از راه آنها صیانت کنیم.

 

آخوند کر با بیان اینکه دشمن ارزش های اسلام را کمرنگ جلوه می دهند، افزود: رهبری عالم  بر راس انقلاب اسلامی قرار دارد که توانسته توطئه های دشمن را خنثی کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار