مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان خبر داد

خلیل زاده گفت: منطقه ویژه اقتصادی اترک برای استان گلستان اهمیت ویژه دارد و گازرسانی به این شهرک امروز افتتاح خواهد شد و واحدهای تولیدی در صورت سرمایه گذاری می توانند از گاز بهره مند شوند.

بهره برداری از طرح گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی اترک

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حجت الله خلیل زاده» امروز (پنجشنبه 17 بهمن) در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان اظهار کرد:  شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان دارای 24 شهرک و ناحیه و منطقه ویژه اقتصادی است.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان ادامه داد: باید ارتباط نزدیکی با دستگاه های خدمات رسان مثل آب، برق و گاز داشته باشیم تا بتوانیم زیر ساخت های لازم در بخش صنعت را در شهرک های صنعتی استان فراهم کنیم.

 

خلیل زاده متذکر شد: تعامل لازم با دستگاه های خدمات رسان انجام شده است ولی با حساسیت موضوع در شهرک ها و نواحی صنعتی مشکلاتی در حوزه زیرساخت وجود دارد و این مهم نافی خدمات و زحمات این دستگاه ها نیست.

 

وی یادآور شد: در مجموعه شهرک های صنعتی با توجه به امکانات زیرساخت ها از استان هایی هستیم که شرایط خوبی را داریم و از 24 ناحیه و شهرک صنعتی، ناحیه و منقطه ویژه اقتصادی استان  23 مورد خدمات اصلی در حوزه آب، برق و گاز دریافت می کنند و 90 درصد امکانات زیرساختی در استان در شهرک های صنعتی فراهم است.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان تاکید کرد: در برخی از شهرک ها مشکلاتی وجود دارد و مهمترین آن موضوع ناحیه ویژه اقتصادی اترک است گرچه توانستیم با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص مواردی مثل تامین آب، برق و گاز که مصوبه سفر رئیس جمهور را نیز دارد گام برداریم.

 

خلیل زاده یادآور شد: اترک برای استان گلستان اهمیت ویژه دارد و گازرسانی به این شهرک امروز افتتاح خواهیم کرد و واحدهای تولیدی در صورت سرمایه گذاری می توانند از گاز بهره مند شوند ولی در حوزه برق و آب تنها توانستیم شرایط ساخت و ساز را برای واحدها  در این شهرک تامین کنیم.

 

وی گفت: خط انتقال گاز برای اترک احداث شده از شهرک موجود در اینچه برون است و باید طرح جدیدی در حوزه گازرسانی برای این منطقه ویژه اقتصادی در نظر گرفته شود.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان بیان کرد: شرکت گاز باید از لوله اصلی و انشعاب جدید که 23 کیلومتر با منطقه ویژه اقتصادی اترک فاصله دارد اقدام کند و استان نیز در این خصوص تصمیماتی را اتخاذ کند.

 

خلیل زاده بیان کرد: متقاضیانی که از مصرف آب و برق پایین فعالیت می کنند امروز می توانند در منطقه اقتصادی اترک فعالیت کنند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار