مدیرکل تامین اجتماعی گلستان از اتمام طرح ملی اسکن اسناد( پرونده الکترونیک)بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی این استان خبر داد.

اتمام طرح پرونده الکترونیک تامین اجتماعی در استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اصغر نیک نیا  به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب ،ضمن گرامیداشت دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن گفت: روزهای تاریخی انقلاب اسلامی روزهای ارزشی و فراموش نشدنی در اذهان ملت است و عزت، سربلندی، استقلال و امنیت امروز ما مدیون شهدا و امام شهیدان این انقلاب است.

نیک نیا وحدت، همگرایی و همدلی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و در ادامه بیان داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون دو عامل یکی حضور آحاد جامعه در صحنه با وحدت و یکپارچگی و دوم تبعیت و اطاعت از رهبری و ولایت این انقلاب را به پیش برد و در برابر توطئه های دشمنان مصون نگهداشت و امروز هم همدلی و همگرایی مردم و مسئولین و تبعیت از فرمایشات رهبری معظم می تواند راه برون رفت از مشکلات و انقلاب را در برابر تحریم مصون نگه دارد.

مدیر کل تامین اجتماعی گلستان در ادامه درباره طرح ملی اسکن اسناد( پرونده الکترونیک) اظهار کرد: طرح ملی اسکن اسناد پرونده های فنی بیمه شدگان و مستمری بگیران از اوائل تیر سال جاری آغاز و در پایان آذر به اتمام رسید که در این راستا تعداد 435 هزار و 682 پرونده و مجموعا 7 میلیون و993 هزار و 101 سند اسکن و در سامانه پرونده الکترونیک بارگزاری شد.

نیک نیا در ادامه افزود: تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی این استان نسبت به سال گذشته ۴ درصد رشد و تعداد مستمری بگیران نسبت به سال گذشته ۹ درصد افزایش و تعداد کارگاه فعال نسبت به سال گذشته ۵ درصد رشد و تعداد بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد نسبت به سال گذشته ۱۵درصد افزایش داشته است.

وی تعهدات کوتاه مدت تامین اجتماعی گلستان را ماهانه شش میلیارد تومان و هزینه تعهدات بلند مدت ماهانه ۸۰ میلیارد تومان و جمع مصارف ماهانه را هشتاد و شش میلیارد تومان اعلام کرد.

نیک نیا گفت: بیش از ۲۵۵ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در استان گلستان تحت پوشش هستند که با افراد تبعی و مستمری بگیران و بازنشستگان جمعا ۷۹۰ هزار نفر در استان ازخدمات سازمان تامین اجتماعی برخوردار هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار