ملک حسینی گفت: با توجه به انصراف هایی که برخی از داوطلبان در روزهای گذشته داشتند تعداد ۱۷۰ نفر از داوطلبان برای هفت کرسی مجلس شورای اسلامی در گلستان با یکدیگر رقابت می کنند.

رقابت ۱۷۰ داوطلب برای ۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حمیدرضا ملک حسینی» امروز (چهارشنبه 30 بهمن) در نشست هم اندیشی گروه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سازمان های مردم نهاد با استاندار گلستان اظهار کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و از زمان آغاز فرآینده انتخابات بر اساس زمانبندی که در اختیار داشتیم به شکل احسن برنامه های انتخاباتی را پیش بردیم.

 

مدیرکل سیاسی انتخابات استان گلستان ادامه داد: تمام زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات پرشور آماده است و با توجه به انصراف هایی که برخی از داوطلبان در روزهای گذشته داشتند تعداد 170 نفر از داوطلبان در عرصه انتخابات باقی ماندند.

 

ملک حسینی خاطرنشان کرد: یک هزار و 389 شعبه اخذ رای در سطح استان تدارک دیده شده است و همچنین دستگاه احراز هویت به شعب اخذ رای تحویل داده شده است و استان گلستان آماده برگزاری انتخابات پرشور است.

 

وی با اشاره به هماهنگی عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات، گفت: با تمام وجود تلاش خواهیم کرد که از آرای مردم گلستان صیانت کنیم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار