ملک حسینی گفت: ۱۸۳ داوطلب برای هفت کرسی مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه گلستان با یکدیگر رقابت می کنند.

رقابت ۱۸۳ داوطلب در ۶ حوزه انتخابیه گلستان/ تاکنون ۷۶ نفر انصراف دادند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حمیدرضا ملک حسینی» امروز(سه شنبه ۲۹ بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ستاد انتخابات استان گلستان تمامی امکانات برای برگزاری انتخابات سالم و روان فراهم شده است.

 

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان ادامه داد: در حال حاضر 183 داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان رقابت می کنند و تاکنون 76 نفر از حضور در رقابت انتخاباتی انصراف دادند.

 

وی بیان کرد: شهرستان گرگان و آق قلا با 50 داوطلب بیشترین تعداد و حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر با 16 نفر کمترین تعداد داوطلبان را به خود اختصاص داده است.

 

ملک حسینی با بیان اینکه همچنان احتمال انصراف داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دارد، یادآور شد: از 418 نفری که در گلستان برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند هفت نفر از استان های دیگر به استان گلستان آمدند و در مجموع تعداد داوطلبان به 425 نفر رسید که در حال حاضر 183 نفر در میدان رقابت باقی ماندند.

 

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان با بیان اینکه یک هزار و 389 شعبه اخذ رأی در استان گلستان برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده است، یادآور شد: در دو روز گذشته همزمان با سراسر کشور در 70 شعبه استان گلستان مانور انتخابات را برگزار کردیم و جزو استان هایی بودیم که توانستیم بدون مشکل مانور را برگزار کنیم.

 

وی بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات دوم اسفندماه تأکید کرد و یادآور شد: تمام تلاش ما اجرای مُر قانون و برگزاری انتخابات سالم و بی طرفانه است.

 

ملک حسینی از داوطلبان انتخاباتی خواست در دو روز باقیمانده رعایت قوانین انتخاباتی به ویژه بند 9 و 10 قانون ماده 65 را سرلوحه کار خود قرار دهند و از راه اندازی کاروان های تبلیغاتی و استفاده از بلندگوهای تبلیغاتی پرهیز کنند.

 

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان تأکید کرد: تمام بایدها و نبایدهای انتخاباتی را برای کاندیداهای غرب، شرق و مرکز استان گلستان بیان کردیم و هیچ کدام از داوطلبان نمی توانند از قانون اظهار بی اطلاعی کنند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار