رئیس سازمان صمت گلستان گفت: با هدف حمایت از کالاهای ساخت داخل، در نمایشگاه‌های فروش بهاره استان فقط کالاهای ساخت داخل عرضه خواهد شد و از عرضه کالاهای خارجی ممانعت به عمل خواهد آمد.

فقط کالاهای ایرانی در نمایشگاه‌های فروش بهاره گلستان عرضه می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل سازمان صمت گلستان، حسین طلوعیان در هفدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار اظهار کرد: براساس مصوبه کمیته برگزاری نمایشگاه‌های کشور در وزارت صمت، مقرر است نیروی انتظامی در راستای حمایت از اصناف سراسر کشور و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی از برگزاری و برپایی هرگونه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که فاقد مجوزهای قانونی هستند، ممانعت به عمل آورد.
وی تصریح کرد: نمایشگاه فروش بهاره شهرستان گرگان از ۱۵ لغایت ۲۱ اسفند و در گنبدکاووس از ۱۷ لغایت ۲۳ اسفند برگزار می‌شود و در سایر شهرستان‌های استان نیز فروشگاه‌های عرضه فروش فوق‌العاده خواهیم داشت.
 رئیس سازمان صمت گلستان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز با هدف نظارت و کنترل بازار از اظهار کرد: نوسانات بازار به درستی رصد می‌شود و تلاش داریم اجحافی در حق مردم صورت نگیرد.
وی افزود: باید براساس جرم صورت گرفته مجازات متخلفان تعیین شود و البته مجازات به موقع اجرا شود تا در بازار تاثیرگذار باشد.

* گلستان نه تنها مشکی ندارد بلکه قادر به تامین نیاز دیگر استان‌ها نیز هست/  دان مورد نیاز مرغداری‌ها نیز تامین شده است
استاندار گلستان یادآور شد: در حال حاضر و تا پایان ایام نوروز ۱۳۹۹ با توجه به تمهیدات صورت گرفته هیچ‌گونه کمبودی در خصوص اقلامی همچون گوشت، مرغ، شکر، روغن و میوه وجود ندارد، در عین حال دان مورد نیاز مرغداری‌ها نیز تامین شده است.
حق‌شناس خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم در کنار میهمانان استان نوروز خوبی را تجربه کنند چرا که  در خصوص تامین مایحتاج مردم، گلستان نه تنها مشکی ندارد بلکه قادر به تامین نیاز دیگر استان‌ها نیز هست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار