رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ماهیت انقلاب اسلامی را مشارکت مردم عنوان کرد و گفت: از آراء مردم یک نماد قدرت در مجلس شورای اسلامی شکل می‌گیرد و دشمن سلطه گر، بیشتر عقب نشینی می‌کند.

آراء مردم نماد قدرت در مجلس شورای اسلامی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی در زمینه حضور مردم در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: ویژگی انقلاب اسلامی ایران این است که بیشترین مشارکت مردم را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون داشته است. کشورهایی که ادعای دموکراسی در جهان دارند باید به ایران بیایند و این انتخابات را از نزدیک ببینند. مجموعه مشارکت مردم از رأی به جمهوری اسلامی ایران شروع می شود تا آرایی که در طول زمان ها برای مجلس شورای اسلامی داده اند و آرای شورای شهر و روستا و آرایی که به ریاست جمهوری در ایام مختلف داده اند، درکل ماهیت انقلاب اسلامی، مشارکت مردم است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در ابتدای انقلاب اسلامی در بهشت زهرا(س) که فرمودند: «من به پشتیبانی از این ملت دولت تعیین می کنم»، افزود: انقلاب اسلامی یک تبادل قدرت نیست، بلکه این قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قدرت مردم است؛ همان مردمی که انقلاب اسلامی را پذیرفته اند و برای رسیدن به اهدافش مجاهدت کرده اند و خونبهای شهیدان گواه این مطلب است.

حجت الاسلام خاموشی اظهار کرد: در این زمان که دشمنی نظام سلطه با ما خیلی آشکار شده و رئیس جمهور یک کشور مستکبر رسماً اعلام می کند که من دستور ترور شهید سلیمانی را داده ام، مفهومش این است که علنی تر دارند با ما مبارزه می کنند و مفهوم مقابلش این است که انقلاب اسلامی قدرتمندتر از گذشته شده و در حال پیشرفت است و مسیر پیشرفت را طی می کند. همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که ما باید قدرتمند شویم، از آراء مردم انشاءالله یک نماد قدرت در مجلس شورای اسلامی شکل بگیرد و دشمن سلطه گر، بیشتر عقب نشینی کند.

وی عنوان کرد: روزی که شهید سلیمانی به شهادت رسید بر دل کوی و برزن غم افتاد، امروز اگر همه به پاسداشت خونبهای این شهید حرکت می کنند، مفهومش اقتدار نظامی است که مردم به پای آن ایستاده‌اند. آرمان های انقلاب اسلامی کهنه نمی شود، انقلاب اسلامی یک موجود حی و در حال پیشرفت است، اگر این انقلاب ضعیف بود، دشمنان به آن کاری نداشتند، انشاءالله جوانان این اقتدار را طبق بیانیه گام دوم که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شکل و شمائل قوی تری دهند و در ساحت های مختلف مشارکت کنند تا شاهد بالندگی هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران و انقلاب باشیم.

/ایسنا

ارسال نظر

آخرین اخبار