سید علی طاهری در گرامیداشت شهدای 7 تیر گرگان

نماینده مردم گرگان و اق قلا گفت :کسانی که نتوانستند از امام خمینی (ره) انتقام بگیرند می‎خواهند از نظامِ امام و یادگار امام یعنی «مقام معظم رهبری» انتقام بگیرند بنابراین باید در صحنه باشیم و کوتاه نیائیم.

می‎خواهند از نظامِ امام و یادگار امام یعنی «مقام معظم رهبری» انتقام بگیرند

به گزارش گلستان 24، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری امشب(6 تیرماه 94) در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی که در مسجد جامع شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران یک ملت عاشورایی است و اگر آب را بر روی این ملت ببندند دست‎ها را به نشانه تسلیم بالا نمی‎برد.

وی با اشاره به اینکه تحریم‎ها نتیجه فتنه 88 بوده است، افزود: دنیا فهمید که ایران به کشوری قدرتمند تبدیل شده است اما خیانت فتنه‎گران سبب شد که دشمنان امیدوار شوند و تحریم‎ها را برای رسیدن به خواسته‎های خود تشدید کنند.

طاهری خطاب به کسانی که نگران تحریم‎ها هستند به اعترافات مهدی هاشمی اشاره کرد و گفت: مهدی هاشمی گفته بود اگر می‎خواهید در انقلاب اسلامی به نتیجه برسید بعد از اغتشاشات سال 1388 تحریم‎های فلج‎کننده بر علیه ایران اعمال کنید، هاشمی خودش خواستار تحریم ایران از سوی دشمنان بود.

وی با اشاره به اینکه فتنه سال 88 با برنامه‎ریزی 20 ساله انجام شد، گفت: بعد از انتخابات سال 1388 تا 9 دی دوران سختی بر انقلاب اسلامی تحمیل شد فتنه‎ای که با تدبیر مثال‎زدنی مقام معظم رهبری مدیریت و خنثی شد.

طاهری تاکید کرد: اگر در هنگام بروز فتنه 88 مقام معظم رهبری یک قدم عقب‎نشینی می‎کردند وضعیت کشور ایران بدتر از افغانستان و عراق بود در حقیقت دست آمریکا، اسرائیل و نظام سلطه در فتنه 1388 بر ملت ایران آشکار شده است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دفاع برخی مسئولان از فتنه‎گران ابراز نارضایتی کرد وافزود: جای تاسف دارد که برخی افراد همچنان از فتنه‎گران دفاع می‎کنند.

طاهری از مسئولان خواست در برابر چنین مواضعی هرگز سکوت نکنند و بیان داشت: چرا باید اجازه دهیم کسانی که قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند از آنها دفاع شود، کسانی که قائلند جریان فتنه 1388 برای براندازی نظام اسلامی طراحی شده بود در مقابل این فتنه نباید سکوت کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید پاسدار خون شهید بهشتی باشیم، گفت: اگر شهید بهشتی در تبیین آموزه‎های امام راحل به شهادت رسید اکنون همان وظیفه بر گردن یکایک ما است تا در راه حفظ آرمان‎های امام و رهبری حرکت کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کسانی که نتوانستند از امام خمینی (ره) انتقام بگیرند می‎خواهند از نظامِ امام و یادگار امام یعنی «مقام معظم رهبری» انتقام بگیرند بنابراین باید در صحنه باشیم و کوتاه نیائیم.

طاهری با اشاره به اینکه دشمن‎شناسی یکی از ویژگی‎های شهید بهشتی بوده است، گفت: نباید از دشمن غافل شویم و تصور کنیم دشمن دست از دشمنی برمی‎دارد.

وی با تاکید براینکه باید پای میز مذاکره با صلابت و اقتدار از خون شهدا پاسداری شود به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: به تیم مذاکره‎کننده کشورمان به عنوان فرزندان انقلاب اعتماد داریم اما طرف مقابل نامرد است و روی حرف خود ایستادگی نمی‎کند.

طاهری به تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‎ای اشاره کرد و ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی در این زمینه خیلی دیر وارد شد اما این طرح حافظ خون شهدای هسته‎ای خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تیم‎مذاکره کننده نباید بترسد که مجلس پای کار آمده گفت: ما می‎دانیم مسولان و دولت دلسوز هستند نگرانی ما این است نکند به طرف مقابل خوش‎بین باشند، نظارت آژانس برای ما جای نگرانی دارد، آژانس کاملا سیاسی است و رفتار صادقانه ندارد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قوه قضائیه در برخورد با دانه‎درشت‎ها جناحی عمل نمی‎کند، گفت: فرق بین خادم و خائن به ملت باید در احکام دیده شود محاکمه افراد خائن باعث اعتماد مردم به مسئولان می‎شود.

طاهری شهادت شهید بهشتی را در برملا کردن چهره نفاق مهم خواند و گفت: مظلومیت و حقانیت شهید بهشتی با شهادتش آشکار و اثبات شد.وی افزود: بهشتی یکی از برجسته‎ترین شخصیت‎های تراز اول بود که در کنار امام خمینی (ره) برای نظام اسلامی زحمات زیادی متقبل شد افرادی که امام را قبول نداشتند و شرایط به آنها اجازه نمی‎داد به امام بد بگویند به شهید بهشتی و یارانش بد می‎گفتند و اکنون می‎خواهند شخصیت مقام معظم رهبری را کوچک کنند.

طاهری با اشاره به اینکه نمی‎گذاریم عده‎ای بخواهند به ولایت فقیه حمله کنند، تاکید کرد: این افراد یاران امام مثل آیت‎الله مصباح را در معرض هجوم ناجوانمردانه قرار دادند تا به گونه‎ای به اهداف خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار