دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان گفت: در راستای رفع مشکلات تولید ماسک در گلستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیروی انسانی و منابع مالی آن را تامین می‌کند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) منابع مالی و نیروی انسانی تولید ماسک در گلستان را فراهم می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی رسولی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار  کرد: تولیدکننده ماسک در آق‌قلا با مشکل منابع مالی و نیروی انسانی مواجه بود که با رایزنی‌های انجام شده و با همکاری استاندار قرار است ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حمایت مالی به این تولیدکننده به عنوان سرمایه در گردش کمک کند تا تولیدات ماسک این کارخانه به دو برابر افزایش پیدا کند.
وی افزود: برای تامین نیروی انسانی نیز نیروهای جهادی و انقلابی گلستان داوطلبانه آمادگی کمک به این تولیدکننده را در سه شفیت دارند که مقدمات این کار فراهم شده است و به‌خاطر آسایش و رفاه بیشتر مردم عزیز در کنار این کارخانه تولیداتی هم در چندین مراکز نیمه‌صنعتی ما در حال انجام است که دستورات لازم به آنان در این زمینه ابلاغ شده و آغاز به کار کردند.
دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان مقابله با ویروس منحوس کرونا و کاهش شیوع این بیماری را از دیگر اقدامات قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عنوان کرد و ادامه داد: نیروهای مجمع جهادگران استان گلستان به همراه نیروهای دولتی در گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی و معابر شهری وارد میدان شدند و این کار تا پایان عادی شدن وضعیت استان گلستان ادامه دارد.
وی از تشکیل «خانه سلامت» خبر داد و افزود: به منظور مقابله با ویروس منحوس کرونا و کاهش شیوع این بیماری «خانه سلامت» در برخی از نقاط شهرستان‌های استان دایر می‌شود تا تست کرونا در افراد مشکوک به این ویروس صورت گرفته ضمن اینکه مشاوره‌های روان‌شناسی نیز در کنار این فعالیت‌ها برای خانواده‌ها  انجام شود تا حجم مراجعات مردم به  بیمارستان‌ها کاهش پیدا کند.
رسولی گفت: نیروهای انقلابی و جهادی در همه اتفاقات و حوادث طبیعی و غیرمترقبه در کنار مردم بوده و به مردم خدمت کردند و این‌بار نیز برای مقابله با این بیماری در کنار مردم عزیز خواهند بود.
وی از بازرسی و نظارت نیروهای جوان انقلابی در کنار ادارات مرتبط خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از گرانفروشی و احتکار وسایل بهداشتی موردنیاز مردم با رایزنی‌های صورت گرفته مدیران جوان جهادی دارای مدارک مدیریت و حقوق به کمک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و دستگاه قضایی آمده و ضمن آموزش‌های لازم از هرگونه احتکار و گرانفروشی در این حوزه مهم به شدت جلوگیری خواهند کرد.
دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان و رئیس مجمع عالی جهادگران گفت: همه تلاش ما کمک به مردم برای مقابله با این بیماری و کاهش شیوع ویروس کرونا در استان و کشور است و در این حوزه در حد توان خود همکاری و کمک به دستگاه‌های دولتی و نظارتی را خواهیم داشت تا هر چه زودتر مردم به شرایط عادی خود برگشته و در کنار هم زندگی کنند چرا که اولویت کار ما خادمی برای ملت و ایجاد رفاه و آسایش مردم عزیزمان است.
وی اضافه کرد: سامانه 4030 سامانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور است که در راستای پاسخگویی 24 ساعته سوالات در زمینه کرونا است تا مردم با اطلاعات بیشتر بتوانند با این ویروس مقابله کرده و نگرانی بی‌مورد نداشته باشند.
رسولی گفت: پزشکان انقلابی و متخصص گلستانی در این سامانه حضور داشته و پاسخگوی سوالات مردم خوب گلستان در حوزه‌های مختلف بهداشتی و درمانی مرتبط با کرونا هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار