مدیرکل امور روستایی گلستان خبرداد

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان از اجرای بیش از ۹۰۰ عملیات ضدعفونی و محلول پاشی در روستاهای استان خبرداد.

اجرای بیش از ۹۰۰ عملیات ضدعفونی و محلول پاشی در روستاهای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی نصیبی اظهارکرد: برنامه های مقابله با کرونا و ضدعفونی کردن معابر در حال انجام است و طی سه شبانه روز گذشته بیش از ۹۰۰ عملیات ضدعفونی و محلول پاشی در روستاهای استان گلستان انجام شده است.

به گفته مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان، ریزش باران در برخی ساعات روز اندکی در کار وقفه ایجاد کرد اما با همت دهیاران و همکاری شوراهای روستایی، کشاورزان، نیروهای جهادی و مردمی، بسیجیان، نیروهای شبکه های بهداشت و درمان و مراکز بهداشت، و سایر نهادها کار بی وقفه تا ریشه کنی کامل ویروس در روستاهای مختلف استان ادامه دارد.

وی گفت: با برنامه ریزی بخشداران، نیروهای روستایی با یک هماهنگی واحد به صورت شبانه روزی با مجاهدت و خالصانه در میدان بوده و علاوه بر محلول پاشی، در اطلاع رسانی های مرتبط با پیشگیری، اجرای توصیه های مرتبط با عدم برگزاری مراسم، نظارت های بهداشتی، آماده سازی و توزیع محلول های بهداشتی و ماسک و غیره فعال هستند.

نصیبی بیان کرد: با توجه به گستردگی روستاهای استان و سکونت بیش از ۴۶.۶ درصد از جمعیت استان در روستاها، فعالیت مناسب ۹۰۸ دهیاری استان، می تواند تاثیر شایانی در جلوگیری از گسترش این بیماری در گلستان داشته باشد.

مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار