معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امنیت و سلامت مردم اولویت اصلی ما است و در این خصوص با کسی تعارف نداریم.

در زمینه سلامت مردم با کسی تعارف نداریم/ برخورد با متخلفان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، عبدالرضا چراغعلی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به صورت ویدئو کنفرانس، اظهارکرد: با توجه به شیوع کرونا در گلستان توقع داریم که همه مردم در کنار مسئولان باشند و به توصیه های بهداشتی توجه کنند.

وی افزود: علیرغم کمبود تخت در استان با تمهیدات ستاد مدیریت بحران، امکان پذیرش بیمار جدید وجود دارد اما از مردم تقاضا می کنیم با ماندن در منازل زنجیره بیماری را قطع کنند.

چراغعلی ادامه داد: علیرغم هشدارها در گلستان، استان از لیست توجه کشور خارج شده و همه باید تلاش کنیم تا از این بحران عبور کنیم.

وی بیان کرد: دستورالعمل ها و مصوبات ستاد، مانند تعطیلی و محدود شدن فعالیت اصناف لازم الاجراست و با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

چراغعلی گفت: امنیت و سلامت مردم اولویت اصلی ما است و در این خصوص با کسی تعارف نداریم.

وی در خصوص راه اندازی بیمارستان صحرایی، توضیح داد که رایزنی لازم در این زمنیه انجام شده و در صورت ضرورت عملیاتی خواهد شد.

چراغعلی اظهارکرد: تمهیدات لازم برای بستری بیماران بهبودیافته در نقاهتگاه هتل ورزش پیش بینی شده و با تأمین چند نیروی فوق تخصص شروع به فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به تعطیلی برخی از اصناف، بیان کرد: امکان گماردن مأمور بر سر هر مغازه وجود ندارد و ما در چند روز آینده به تذکر بسنده می کنیم و در صورت ادامه از ابزارهای دیگری استفاده خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بازدیدهایی بر مراکز فروش ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط تعزیرات و معاونت غذا و دارو انجام شده و با متخلفان برخورد می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار