معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به خبرهایی که درخصوص تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های گلستان مطرح‌شده است، گفت: به منظور حفظ سلامت مردم، ظرفیت‌های موازی ایجاد شده است.

فراهم‌شدن ظرفیت‌های موازی در گلستان برای پذیرش بیماران

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، عبدالرضا چراغعلی صبح امروز دوشنبه ۱۹ اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم افزایش بستری بیماران را نداشته باشیم اما با این وجود با تلاش‌های شبانه‌روزی دانشگاه علوم پزشکی، نیروی نظامی و انتظامی، هلال‌احمر و... ظرفیت‌های موازی برای افرادی که نیازمند بستری هستند، ایجاد شده است.

وی تأکید کرد: مردم در این ایام به‌هیچ‌وجه برای ملاقات بیماران به بیمارستان مراجعه نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در ادامه بیان کرد: در جلسه روز گذشته ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در استان گلستان مقرر شد در ساعات کاری برخی از صنوف محدودیت‌های اعمال شود. ما خوب می‌دانیم تعطیلی بازار در شب عید و ماندن بیش از ۱۵ روز در خانه چه معنایی دارد اما بیشتر از همه سلامت مردم استان و کشور برایمان اهمیت دارد.

چراغعلی گفت: معیشت بسیاری از خانواده‌ها در معرض خطر قرارگرفته و شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند. از مردم شریف استان تقاضا می‌کنیم به خانواده‌های ضعیفی که در اطراف خود دارند، با حفظ شأنیت کمک کنند. خیرین همیشه این کار را انجام می‌دهند و امسال هم باید خیلی بیشتر از سال‌های گذشته این کار را انجام دهد.

به گزارش ایسنا، ۲۰۰ تخت در هتل ورزش گرگان به‌منظور پذیرش بیمارانی که دوران نقاهت بیماری خود را می‌گذرانند، تجهیز شده است و به‌زودی به کار گرفته خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار