شهردار گرگان گفت: از سوی شهرداری گوانگژو بیش از ۳۰۰ هزار ماسک با هدف مقابله با بیماری کرونا برای شهرداری گرگان تهیه و ارسال شده است.

خواهر خوانده‌ها به کمک هم آمدند/ کمک‌های مقابله با کرونا از گوانگژو به گرگان ارسال شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، عبدالرضا دادبود شامگاه جمعه در گفت‌وگویی خبری اظهارداشت: با توجه به تفاهم‌نامه خواهرخواندگی شهرهای گوانگژو در چین و گرگان که دو سال قبل به امضا رسید، در شرایط کنونی هم شهرداری گوانگژو باهدف کمک برای مقابله با بیماری کرونا به کمک شهرداری گرگان آمده است.

وی گفت: برهمین اساس با رایزنی‌های انجام شده، 300 هزار ماسک برای شهرداری گرگان ارسال شده که به زودی وارد استان می‌شود.

شهردار گرگان با بیان اینکه قطع زنجیره شیوع این بیماری، مهم‌ترین کاری است که باید انجام داد، افزود: شهرداری گرگان با بضاعتی که در اختیار دارد اقدامات لازم را برای مقابله با این بیماری و حفظ سلامت شهروندان در دستور کار قرار داده است.

وی بیان داشت: تا کنون بیش از 3 هزار بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح و ماسک در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌نشین شهر گرگان توزیع شد.

دادبود گفت: این کار همچنان ادامه خواهد داشت و سفارش تهیه اقلام بهداشتی داده شده و به محض اینکه این مواد به دست شهرداری برسد، کار توزیع آن به تعداد 7 هزار بسته دیگر انجام می‌شود.

وی اظهارداشت: ضدعفونی شهرها نیز به صورت مستمر با همکاری سپاه، ارتش و یگان ویژه به صورت شبانه در گرگان انجام می‌شود و تا کنون نیز 4 مرحله گندزدایی از سطح خیابان‌ها و معابر پرتردد انجام شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار