رئیس شورای شهر گرگان از وصول طرح سوال از شهردار گرگان خبر داد و گفت : بزودی این سوالات را طبق قانون شوراها ابتدا شفاهی با شهردار مطرح می کنم تا جواب بگیرم .

صادقلو محبوبترین شهردار گرگان است

رئیس شورای شهر گرگان در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای شهر گرگان که امشب 27 دیماه برگزار شد ، با اشاره به نطق پیش از دستور علی کلاتی که شهردار گرگان را مورد انتقاد قرار داده بود اظهار کرد: با توجه به این نطق دیگر جای محاکمه نیست ولی باید اظهار کنم که شهردار گرگان محبوترین شهرداری بوده که تا بحال دیده ایم .

به گزارش گلستان 24، ربیعی افزود: سلامت اداری ، سلامت رفتاری ، سلامت مالی و اخلاقی باعث شده تا  وی بتواند در انجام امور محوله موفق باشد .

ربیعی با اشاره به تعطیلی جلسه شنبه هفته گذشته گفت : در روز شنبه هفته گذشته بنده در مسافرت مشهد بودم وروز یکشنبه برگشتم و اتفاقا برای روز دوشنبه نیز تقاضای جلسه هیئت رئیسه را داشتم اما به دلیل کسالت نایب رئیس و اینکه هماهنگی تا دقایق آخر انجام نشد این جلسه به روز سه شنبه موکول شد.

رئیس شورای شهر گرگان افزود: بنده به عنوان رئیس شورای شهر تذکرات وسوالات شما را دریافت نمودم و ابتدا بصورت شفاهی آن را با شهردار مطرح کنم تا جواب بگیرم و اگر نشد طبق ماده 73 بصورت کتبی به شهردار ابلاغ کنم .

وی گفت : شما تا بحال تذکراتی از همان ابتدا به شهردار داده اید ولی آنها را نمی توان در قالب طرح سوال تلقی کرد ولی امروز این طرح سوال از شهردار در قالب 19 سوال به دست من رسیده و من آن را به شهردار خواهم داد.

ربیعی گفت : سوال کردن حق قانونی اعضای شورای شهر گرگان است و شهردار هم موظف است که به سوالات پاسخ دهد و کسی بنا ندارد این حق اعضا را از آنها بگیرد ./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار