مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از توزیع پنج هزار بسته بهداشتی در مناطق روستایی و کم برخوردار استان خبر داد و گفت: دو هزار بسته از اقلام بهداشتی بین بیماران سرطانی و مدجویان کمیته امداد توزیع شده است.

۲۰۰۰ بسته بهداشتی بین بیماران سرطانی گلستان توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد مهدی سلمانزاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان فعالیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در چند جبهه آغاز شد.

وی افزود: چند تیم در قالب طرح «حافظان سلامت» به روستاها و مناطق کم برخوردار استان اعزام شدند و در خصوص راه‌های مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا هشدارهای لازم را اعلام می‌کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان با این توضیح که عمده فعالیت این ستاد در مناطق روستایی و کم برخوردار است، ادامه داد: در استان گلستان خدمات این ستاد مشمول شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و شهرهای تازه تاسیس هم می‌شود.

وی همچنین از توزیع بیش از پنج هزار بروشور اطلاع رسانی در خصوص راه‌های مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در مناطق روستایی و کم برخوردار استان خبر داد و اضافه کرد: با همکاری گروه‌های جهادی بانوان در استان و تشکیل تیم‌های کارگاهی تولید ماسک پارچه ای در منازل را آغاز کرده و بیش از هزار ماسک تولید و توزیع شد.

سلمانزاده با اشاره به اینکه تاکنون پنج هزار بسته اقلام بهداشتی توسط ستاد تهیه و با همکاری گروه‌های جهادی در استان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: این بسته‌های بهداشتی شامل ۱۰ عدد ماسک یکبار مصرف، ژل و محلول ضدعفونی است.

وی از همکاری ستاد اجرایی فرمان امام با شوراها و دهیاری‌های استان برای ضدعفونی اماکن عمومی و اداری در روستاهای و بخش‌های گلستان خبر داد و گفت: از مجموع پنج هزار بسته بهداشتی توزیع شده در مناطق کم برخوردار استان دو هزار بسته از این اقلام مطابق لیست اعلامی از سوی کمیته امداد بین بیماران سرطانی و مددجویان کمیته امداد استان توزیع شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار