مدیرکل تبلیغات استامی استان گلستان گفت: به منظور نابودی ویروس منحوس کرونا راس ساعت 20 هر شب در تمامی مساجد و اماکن مذهبی استان گلستان دعای فرج امام زمان (ع) بدون هیچ تجمعی پخش می‌شود.

پخش دعای فرج در تمامی مساجد گلستان بدون تجمع مردمی/ گلبانگ (یا مهدی ادرکنی)در بام‌های گلستان طنین‌انداز می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: دعای فرج امام زمان (ع) بدون هیچ تجمعی هر شب ساعت 20 از بلندگوهای تمامی مساجد و اماکن مذهبی استان گلستان برای ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: دعای استغاثه، دعای آل‌یاسین و مداحی بدون هیچ تجمعی در مساجد و مکان‌های مذهبی استان گلستان پخش خواهد شد.

*گلبانگ یا مهدی ادرکنی از بام‌های گلستان طنین‌انداز می‌شود/ توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی و آذوقه برای خانواده‌های آسیب‌پذیر گلستانی

مدیرکل تبلیغات استامی استان گلستان ابراز کرد: مردم استان گلستان همزمان در سراسر کشور ساعت 21 شب بر بام‌های خانه‌ها گلبانگ یا مهدی ادرکنی (عج) را سر خواهند داد و دعای فرج را زمزمه می‌کنند.

ولی‌نژاد خاطرنشان کرد: توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی و آذوقه برای خانواده‌های آسیب‌پذیر در مناطق محروم استان گلستان پیش‌بینی شده است که البته تعداد این بسته‌ها رو به افزایش است و این بسته‌ها از عصر نیمه شعبان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات استامی گلستان می‌توان به پخش زنده سرود توسط «گروه سرود نونهالان» که از طریق بلندگو در یک ماشین به خیابان‌ها و محله‌ها رفته اشاره کرد و به منظور جلوگیری از تجمع این ماشین هیچگونه توقفی نخواهند داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار