جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همزمان با شب ولادت امام زمان (عج)، نوای « یا مهدی، ادرکنی» در سراسر استان طنین‌انداز می‌شود.

نوای « یا مهدی ادرکنی» در گلستان طنین‌انداز می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ نجیب‌اله تاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: فرصت گرانبهای شب نیمه شعبان و بازبودن ابواب رحمت الهی بر روی بندگان را باید مغتنم بشماریم. در شرایطی که با بحران همه‌گیری بیماری کرونا مواجه هستیم، امشب ضمن استغاثه به درگاه حق تعالی و دعا برای تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر (عج)، برای رفع بلای این بیماری خطرناک نیز به آن حضرت متوسل می‌شویم.

وی افزود: با توجه به ممنوعیت تجمعات و تعطیلی اماکن مذهبی، برای شادمانی در این جشن بزرگ اقداماتی مانند نصب پرچم بر سر در منازل و چراغانی و تزئین واحدهای مجاز به فعالیت، اولویت و اهمیت خاصی دارد.

 جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: از مردم دعوت می‌کنیم همزمان با قرائت زیارت آل یاسین و دعای فرج «الهی عظم البلا...» که ساعت 20:45 شامگاه چهارشنبه ( بیستم فروردین) مصادف با شب نیمه شعبان از مسجد مقدس جمکران و حرم ملکوتی ثامن‌الحجج حضرت اباالحسن علی ابن موسی الرضا (ع) پخش می‌شود، در منازل و جمع خانوادگی به ساحت امام عصر (عج) توسل بجویند.

وی اعلام کرد: همزمان با سراسر کشور و در ساعت 21 نوای « یا مهدی ادرکنی» و « یا حجت ابن الحسن عجّل علی ظهورک» در استان طنین‌انداز می‌شود.

تاری گفت: طنین نوای « یا مهدی ادرکنی» امشب از فراز بام‌های منازل، پنجره‌ها و بالکن‌های مجتمع‌های مسکونی و مأذنه‌های مساجد و دیگر اماکن مذهبی توأم با نورافشانی انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار