مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گلستان از توزیع 5هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از 300 میلیون تومان به نیازمندان گلستانی خبر داد.

توزیع 5هزار بسته معیشتی به نیازمندان گلستان/ تولید بیش از 100 هزار ماسک در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: ۵هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به نیازمندان گلستانی توزیع شد.

* تولید بیش از 100 هزار ماسک در بیش از 12 کارگاه و اماکن مذهبی گلستان

وی تصریح کرد: تولید بیش از ۱۰۰ هزار ماسک در بیش از ۱۲ کارگاه و اماکن مذهبی استان گلستان صورت گرفت که این کار با مشارکت گروه‌های جهادی، نیروهای مردمی، هیئت‌های مذهبی، بسیج، سپاه پاسداران و مدیریت بحران استان گلستان برای مقابله با ویروس کرونا در بین مردم پخش شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گلستان از ضدعفونی اماکن متبرکه استان گلستان خبر داد و ابراز کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از همان روزهای نخست ورود ویروس منحوس کرونا اقدام به ضدعفونی اماکن متبرکه و مذهبی در سطح استان گلستان کرد.

سلیمانی‌فرد با بیان اینکه بیماری کرونا قطعاً یک امتحان الهی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت توصیه‌های بهداشتی و توسل به ائمه‌اطهار و خداوند متعال از مرحله همه‌گیری شیوع کرونا عبور کنیم.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار