کشمیری گفت: برآوردهای اولیه از خسارت های تمامی صنوف و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و رسانه ای استان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان انجام و برای تصمیم گیری های بعدی به وزارت ارشاد ارسال شد.

برآورد اولیه خسارت تمامی صنوف و کسب و کارهای فرهنگی و هنری گلستان به وزارت ارشاد ارسال شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، در متن پیام «عادله کشمیری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان آمده است: نظر به قول پیگیری مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان در خصوص آسیب ها و خسارت های وارد شده بر کسب و کارهایشان به دلیل تعطیلی و یا لغو فعالیت ها؛ برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ویروس، به اطلاع می رساند ضمن مکاتبه با استاندار استان و ارائه گزارش و درخواست عنایت ویژه به این قشر فرهیخته و تاثیرگذار، برآوردهای اولیه از خسارت ها و موضوع عدم النفع(منفعت  محقق الحصول) کلیه صنوف و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و رسانه ای استان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان انجام گرفته و برای تصمیم گیری های بعدی به وزارت متبوع ارسال شد.

 

انشالله به یاری حضرت ولی عصر (عج) و حمایت های هیئت دولت از حوزه فرهنگ، شاهد تصمیمات مثبتی برای جبران این خسارت ها باشیم.

 

همچنان این اداره کل ضمن پیگیری مستمر مطالبات شما عزیزان، هر گونه تصمیم و اقدامات صورت گرفته بعدی را اطلاع رسانی خواهد کرد.

 

انشالله به یاری حق و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) و همراهی و همدلی شما عزیزان بر این بیماری غلبه کرده و شاهد روزهای خوش و درخشان صحنه های فرهنگی و هنری استان خواهیم بود.

 

در پایان از تمام صبوری و کمک های بی شائبه شما بزرگواران و حضور ارزشمندتان در پویش های فرهنگی و هنری برای کمک به سلامتی مردم عزیز و ایجاد روحیه نشاط و مقاومت در جامعه  سپاسگزارم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار