فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: روزانه ۲ هزار ماسک در واحد تولیدی شهرستان بندرترکمن تولید می‌شود و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

تولید 2 هزار ماسک در واحد تولیدی بندرترکمن

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای استان گلستان به همراه فرمانده سپاه ترکمن و امام جمعه شهرستان بندرترکمن از واحد تولیدی پوشاک میرابی که بدلیل شیوع بیماری کرونا تولید پوشاک رامتوقف و با کمک سپاه شهرستان و خیرین اقدام به تولید ماسک و لباس بیمارستانی کرده، بازدید کردند.

در این بازدید سردار ملک ضمن تشکر از تلاش نیروهای جهادی و خیرین در سطح استان اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد دلسوز و متعهد با تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی در راستای سلامت جامعه گام برداشتند که این یک امر ارزشمندی است.

وی با اشاره به فعالیت ۴۰ نفر از نیروهای جهادی خواهر در این کارگاه تولیدی گفت: در این واحد تولیدی شهرستان بندرترکمن روزانه ۲ هزار ماسک تولید می شود و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: بسیاری از نیروهای جهادی نیز در منازل خود اقدام به دوخت و تهیه ماسک و لباس بیمارستانی کرده‌اند که در اختیار مردم و کادر بهداشت و درمان قرار می‌گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار