مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان از استانداردسازی ۷۰ درصد از جایگاه‌های سی‌ان‌جی این استان خبر داد و گفت: در هشت ماهه نخست سال جاری ۱۶۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی فشرده در ۵۹ باب جایگاه در استان گلستان به مصرف‌کنندگان عرضه شده است.

 ۷۰ درصد از جایگاه‌های سوخت استان گلستان استانداردسازی شدند

به گزارش گلستان 24 ؛عیسی افتخاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح استانداردسازی جایگاه‌های CNG اظهارداشت: با تلاش کارشناسان این شرکت و اداره کل استاندارد استان گلستان و براساس بازرسی‌های انجام شده، 70 درصد از جایگاه‌های گاز طبیعی فشرده استان موفق به کسب گواهینامه استاندارد شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان افزود: مراحل اخذ گواهینامه برای بقیه جایگاه‌های استان گلستان نیز توسط کارشناسان در حال انجام است و تا پایان امسال با اصلاح برخی موارد، این استاندارد گرفته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: استانداردسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی در 2 مرحله در سطح کشور اجرایی شده که در مرحله نخست به صورت کامل و 100 درصدی موفق به استانداردسازی این جایگاهها شدیم و در مرحله دوم و در فاز کیفی‌تر که از ابتدای امسال آغاز شده با استاندارسازی 40 باب جایگاه از مجموع 59 باب، استان گلستان در کل کشور جزء مناطق پیشرو است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان درباره نحوه کنترل و بررسی جایگاه‌های سی‌ان‌جی اظهار کرد: بازدید از این جایگاه‌ها علاوه بر اینکه به صورت روتین توسط همکاران و کارشناسان ستادی انجام می‌شود، توسط همکاران در نواحی چهارگانه در گرگان، گنبدکاووس، کردکوی و مینودشت انجام می‌شود.

افتخاری گفت: در 8 ماهه سال جاری 160 میلیون متر مکعب گاز طبیعی فشرده در 59 باب جایگاه در استان گلستان به مصرف‌کنندگان عرضه شده که این میزان مصرف علاوه بر افزایش 6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل سبب صرفه‌جویی همین میزان لیتر بنزین در استان شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار