شهردار گرگان گفت: اگر فدراسیون بسکتبال رای خود درخصوص پایان لیگ بدون معرفی قهرمان را تغییر ندهد، در لیگ حضور پیدا نمی‌کنیم.

شهردار گرگان: رای فدراسیون عوض نشود در لیگ حاضر نمی‌شویم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، جلسه شورای راهبری تیم بسکتبال شهرداری گرگان با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، دبیر هیات بسکتبال استان و کارشناسان حوزه‌های مختلف برگزار شد.

عبدالرضا دادبود در جمع خبرنگاران در خصوص تصمیمات گرفته‌شده در این جلسه، اظهار کرد: از روز چهارشنبه هفته گذشته نسبت به تصمیم فدراسیون مبنی بر پایان لیگ بدون معرفی قهرمان اعتراض کردیم. تیم شهرداری گرگان یک تیم مردمی است که هواداران بی‌شماری هم در شهر گرگان و هم استان گلستان دارد. امروز همه این طرفداران به تصمیم فدراسیون اعتراض دارند.

وی گفت: فدراسیون اعلام کرده که رده‌بندی را قبول دارد، درحالی‌که قبول داشتن رده‌بندی بدون اعلام قهرمان یک تناقض آشکار است. تیم شهرداری گرگان که در صدر رده‌بندی قرار دارد و بر اساس تصمیم فدراسیون مبنی بر پایان لیگ، باید عنوان قهرمان یا نماینده جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های باشگاه‌های آسیایی معرفی می‌شد. فدراسیون هر دو این‌ها را از این تیم مردمی و قدرتمند دریغ کرد.

شهردار گرگان بیان کرد: نتایج امسال نشان می‌دهد که تیم شهرداری گرگان هم لیاقت قهرمانی و هم حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارد. اگر موضوع بحران کرونا پیش نیامده بود، اطمینان داشتیم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، همت بازیکنان و کادر فنی، حمایت هواداران و نتایج‌مان در لیگ برتر، این فصل قهرمان می‌شدیم.

دادبود با تاکید بر اینکه تبعات اجتماعی ناشی از تصمیم اشتباه فدراسیون قطعاً به عهده آقای طباطبایی خواهد بود، گفت: این تصمیم آسیب جدی به لحاظ روحی و روانی به هواداران بی‌شمار شهرداری گرگان وارد کرد.

وی با بیان اینکه ما خواستار شفافیت در تصمیمات فدراسیون بسکتبال هستیم، اظهار کرد: شهرداری گرگان به هیچ عنوان از حقوق ده‌ها هزار نفر از طرفداران بسکتبال این شهر کوتاه نمی‌آید و فدراسیون یا باید شهرداری گرگان را به‌عنوان قهرمان لیگ و نماینده کشور در باشگاه‌های آسیا معرفی کند و یا لیگ را ادامه دهد.

شهردار گرگان با انتقاد از مواضع متناقض رئیس فدراسیون در روزهای گذشته، بیان کرد: شهرداری عزم خود را جزم کرده تا از تمامی مسیرهای اداری، قانونی و حقوقی پیگیر این موضوع شود.

دادبود گفت: در جلسه صبح امروز شورای راهبری تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصمیم گرفته شد تا زمانی که موضوع بسکتبال گرگان تعیین تکلیف نشود، تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر شرکت نخواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار