شهردار گرگان با اشاره به اجرای هفتمین مرحله عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی این شهر گفت: این عملیات گسترده برای پیشگیری از شیوع کرونا و با مشارکت سپاه و ارتش اجرا شده است.

اتوبوس‌ها و تاکسی‌های درون شهری گرگان شبانه‌روزی گندزدایی می‌شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، عبدالرضا دادبود صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های شهرداری برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اظهارداشت: هفتمین مرحله گندزدایی اماکن عمومی و پرتردد و معابر اصلی مرکز استان با مشارکت سپاه و ارتش اجرا شد.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری گرگان برای گندزدایی معابر سطح شهر ادامه‌ دارد، گفت: در این مرحله فضاها و اماکن عمومی از جمله جایگاه‌های عرضه سوخت، داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، آرامستان، ترمینال غرب و شرق، بازارچه نعلبندان، نانوایی‌ها، کلانتری‌ها، مراکز رادیوگرافی و تصویربرداری، بانک‌ها، بازارچه مرغ و ماهی، میدان عباسعلی و برخی معابر و محله‌های پرتردد گندزدایی شده است.

شهردار گرگان افزود: سلامت شهروندان اولویت مهم مدیریت شهری گرگان است و به همین منظور برنامه‌های مختلفی از جمله گندزدایی معابر، توزیع اقلام بهداشتی، برگزاری جشنواره‌های مجازی به منظور ترغیب شهروندان برای ماندن در منازل، گسترش خدمات الکترونیک به شهروندان و غیره از اقدامات شهرداری گرگان در پیشگیری و مقابله با شیوع این بیماری است.

وی با بیان اینکه کارشناسان یکی از بسترهای شیوع بیماری کرونا را ناوگان حمل و نقل عمومی اعلام کرده‌اند، گفت: اتوبوس‌ها و تاکسی‌های درون شهری گرگان به صورت مستمر و شبانه روزی گندزدایی می‌شوند. ضمن اینکه تب‌سنجی مسافرانی که از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند نیز در دستور کار قرار گرفته است.

دادبود خاطرنشان کرد: انجام بموقع اقدامات پیشگیرانه در دستور کار شهرداری قرار دارد و از شهروندان هم می‌خواهیم در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، الزامات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

ارسال نظر

  • دانشجو
    0

    قیمت جهانی بنزین کاهش یافته ولی در ایران؟؟؟؟ امروز بنزین ایران گران ترین بنزین دنیاست با دلار 16000 تومنی! قرار بود بنزین ایران به 90 درصد قیمت بنزین خلیج فارس برسه ولی امروز می بینیم که بنزین هم گران تر شده و هم 2 نرخی!!! بنزین 2 نرخی و سهمیه ای فسادآور هست.. بنزین با کارت بسیار خوب هست ولی سهمیه ای و 2 نرخی بسیار بد و فساد آور هست... دلار چند نرخی هم فساد آور هست... دلار باید یک قیمت ثابت داشته باشه.. متاسفانه فقط دلال ها سود کلان می کنند و مردم عادی همیشه ضرر می کنند. دولت چاره اندیشی کند..

  • دانشجو
    0

    خبرگزاری فارس و خبرآنلاین به قیمت جهانی نفت و بنزین پرداختن و با نظرات بسیاری از کاربران مواجه شدن... قیمت بنزین باید اصلاح بشه.... بنزین ایران بسیار گران تر از واقعیت بنزین جهانی هست....

آخرین اخبار