بابایی گفت: با اجرای طرح «اطعام مهدوی» بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان گلستان توزیع می شود.

توزیع بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم با اجرای طرح «اطعام مهدوی»

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عیسی بابایی» امروز(سه شنبه 2 اردیبهشت) در آیین افتتاح متمرکز طرح «اطعام مهدوی، ضیافت همدلی» اظهار کرد: کمیته امداد هر ساله در ماه رمضان برنامه های اطعام را اجرا می کرد اما امسال به دلیل شیوع کرونا سفره های افطاری و اطعام برای نیازمندان و فرزندان ایتام برگزار نخواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ادامه داد: بسیاری از خیرین در سال های گذشته در برپایی سفره اطعام به کمیته امداد کمک می کردند اما امسال کمک های خیرین در قالب دیگری بین نیازمندان توزیع می شود. 


وی تصریح کرد: امروز همزمان با سراسر کشور طرح «اطعام مهدوی» در استان گلستان آغاز به کار کرده و استان گلستان این طرح را با اهتمام بیشتر اجرا می کند.

 

بابایی افزود: در 20 نقطه از سطح استان گلستان آشپزخانه «اطعام مهدوی» در قالب طرح این طرح راه اندازی خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه امامزاده عبدالله (علیه السلام) گرگان یکی از اماکن متبرکه ای در استان است که طرح «اطعام مهدوی» را برعهده دارد، افزود: امامزاده یحیی بن زید(علیه السلام) از دیگر بقاع متبرکه گلستان است که طرح اطعام مهدوی در آن راه اندازی می شود.

 

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از 150 هزار پرس غذای گرم در قالب این طرح بین نیازمندان تهیه و توزیع شود، یادآور شد: خیرین نذورات و کمک های انسان دوستانه خود را در قالب طرح «اطعام مهدوی» به کمیته امداد تحویل دهند.

 

بابایی خاطرنشان کرد: چنانچه هر کدام از خیرین مایل به کمک به نیازمندان از طریق کمک نقدی و یا سبد معیشتی می تواند اقدام کند و کمیته امداد برای دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین آمادگی دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار