مدیر کل کمیته امداد استان گفت : در ماه رمضان امسال ۸۰۰ حامی گلستانی سرپرستی ۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین را پذیرفتند .

جذب ۸۰۰ حامی برای یتیمان و فرزندان محسنین در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: ۸۰۰ حامی در ماه رمضان به‌ویژه شب‌های قدر سرپرستی معنوی ۹۰۰ فرزند تحت حمایت این نهاد را بر عهده گرفتند.

وی افزود: از این تعداد ۵۸۰ یتیم و ۳۲۰ فرزند محسنین تحت حمایت حامیان قرار گرفتند.

حسین پور با اشاره به اینکه این نهاد دارای ۱۹ هزار حامی است گفت: حامیان گلستانی سرپرستی ۹ هزار کودک را بر عهده‌دارند که از این کودکان ۵ هزار یتیم و ۴ هزار فرزند محسنین هستند.

حسین پور به افزایش ۵۹ درصدی کمک‌های مردمی برای اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان گفت: امسال مردم خیر و نیکوکار استان بیش از ۷۴۷ میلیون تومان برای کمک به اکرام ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند.

وی افزود:این نهاد در ماه رمضان در قالب طرح همیان مولا، مفتاح الجنه، اطعام نیازمندان به همراه مراکز نیکوکاری بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان کمک کردند.

حسین پور به افزایش ۲۴ درصدی مشارکت‌ گلستانی ها در امسال اشاره کرد و گفت : در رمضان امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته گلستانی‌ها با پرداخت بیش از چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در طرح‌های مختلف واحد مشارکت‌های مردمی این نهاد، شرکت کردند.

کمیته امداد استان گلستان دارای ۶۰ هزار خانوار و ۱۰۶ هزار نفر مددجوی تحت حمایت است.

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار