رفیع نژاد گفت: دوربرگردان غربی روستای «النگ» کردکوی طی چهار ماه آینده تعریض می شود.

دوربرگردان غربی روستای «النگ» کردکوی تعریض می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی اصغر رفیع نژاد» امروز(شنبه 6 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ما در راستای افزایش ایمنی محورهای استان گلستان با پیگیری مجموعه وزارت راه و مسئولان استانی احداث دوربرگردان U شکل عریض در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیر شرکت ساخت و توسعه زیربنایی گلستان ادامه داد: با توجه به مشکلات ایجاد شده در گذشته، کمیسیون ایمنی راه ها با ابلاغ معاونت عمرانی استاندار گلستان احداث دوربرگردان ها را در دستور کار قرار داد.

 

وی از احداث دوربرگردان U شکل عریض در شرق کردکوی و غرب روستای «النگ» خبر داد و افزود: احداث این دوربرگردان قبل از سال جدید آغاز شده است اما به دلیل ویروس کرونا پیشرفت چشمگیری نداشته است.

 

رفیع نژاد تأکید کرد: پیش بینی می شود احداث دوربرگردان در شرق کردکوی در صورت مساعد بودن شرایط جوی و تخصیص منابع مالی طی چهار ماه آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

مدیر شرکت ساخت و توسعه زیربنایی گلستان گفت: در شهرستان کردکوی در غرب و شرق این شهر ایمن سازی محورهای جاده ای در دستور کار قرار گرفت و احداث هر دوربرگردان بیش از سه و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار