حسینیه از تولید و توزیع دو هزار و ۵۰۰ عدد ماسک به منظور پیشگیری از ویروس کرونا و اهدای یکصد و ۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان روستای معصوم آباد گرگان خبر داد.

اهدای ۱۲۰ بسته معیشتی به نیازمندان روستای معصوم آباد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سیدمحمود حسینیه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، کانون فرهنگی هنری شهدای معصوم آباد گرگان اقدامات پیشگیرانه ای را انجام داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای معصوم آباد گرگان افزود: انجام 9 مرحله ضد عفونی روستا با هزینه خرید مواد ضدعفونی هر مرحله به مبلغ 400 هزار ریال توسط یکی از هم محلی های روستا، دوخت دو هزار و 500 عدد ماسک رایگان توسط خواهران روستا و تامین پارچه آن توسط خیرین روستا، توزیع دو هزار و 500 عدد ماسک به صورت رایگان بین تمام اهالی روستا، ضد عفونی آرامستان روستا، آموزش و اطلاع رسانی جهت کنترل بیماری کرونا به صورت مجازی در کانال روستا از جمله اقدامات صورت گرفته کانون شهدای معصوم آباد در پیشگیری از ویروس کرونا است.

 

وی با اشاره به کمک به نیازمندان و دستگیری و همدلی با آنان، اظهارداشت: اهدای یکصد و 20 بسته معیشتی شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی٬ یک عدد روغن چهار کیلویی و یک عدد مرغ  با هزینه 157 میلیون و 320 هزار ریال بین افراد نیازمند روستا از اقدامات صورت گرفته در رزمایش همدلی با نیازمندان بوده است.   

    

 

حسینیه خاطرنشان کرد: این اقدامات و فعالیت ها با همکاری و همیاری کانون فرهنگی هنری شهدا٬ امام جماعت مسجد٬ پایگاه بسیج امام جعفر صادق (علیه السلام) برادران و کوثر خواهران٬ دهیاری و شورای اسلام و خیرین روستای معصوم آباد انجام شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار