مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه نینوای گلستان از تشکیل ۳۲۲ گروه جهادی برای مقابله و شکست بیماری کرونا و توزیع ۳ هزار و ۲۵۰ بسته کمک معیشتی در استان خبر داد.

۳۲۲ گروه جهادی برای شکست کرونا در استان گلستان تشکیل شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، سرهنگ سیدحسین میرعرب‌رضی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پی شیوع ویروس منحوس کرونا و تاثیرات آن بر زندگی مردم و شرایط عمومی جامعه، بسیج کارمندان استان با سازماندهی و حضور بسیجیان در بخش‌های مختلف دولتی و مراکز درمانی به مقابله با شیوع این بیماری پرداخت.

وی با اشاره به تشکیل گروه‌های جهادی در این سازمان افزود: برای مقابله و شکست این بیماری سازمان بسیج کارمندان استان 322 گروه جهادی را با ظرفیت بیش از یکهزار و 500 جهادگر تشکیل داد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان گفت: ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن پرتردد دولتی از جمله اقدامات این گروه‌های جهادی است که همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بسیج کارمندان استان برای تهیه اقلام بهداشتی از جمله ماسک هم اقدام کرده است، گفت: 167 کارگاه تولید ماسک در استان راه‌اندازی شده و تا توانستیم بیش از 66 هزار ماسک تولید و عرضه کنیم.

میرعرب‌رضی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در استان اظهارداشت: با فرمان امام خامنه‌ای در خصوص کمک مومنانه تاکنون 3 هزار و 250 بسته کمک معیشتی بین خانوارهای کم برخوردار و محروم استان توزیع شده که در ادامه بر تعداد آن افزوده خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار