مدیر نمونه اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی از توزیع ۱۰۰ پک بهداشتی و اقلام خوراکی و پوشاک در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت مدرسه‌ای استثنایی در مشهد خبر داد.

توزیع پک‌های بهداشتی و معیشتی در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت

به گزارش گلستان ۲۴؛ ساره غیرتی با بیان اینکه «مرکز آموزش دانش آموزان استثنایی اندیشه» در منطقه محروم مشهد واقع شده است، اظهار کرد: متأسفانه بیشتر دانش‌آموزان ما با فقر دست ‌و پنجه نرم می‌کنند از همین رو در راستای لبیک به فرمان رهبری و پیوستن به پویش همدلی و مواسات با کمک خیرین توانستیم بسته‌های کمک معیشتی را تهیه و در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع کنیم.

مدیر نمونه اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی با اشاره به تهیه و توزیع ۶۰ پک غذایی در بین دانش‌آموزان محروم این مرکز آموزشی عنوان کرد: علاوه بر توزیع این بسته‌های غذایی مبلغ ۲۵ میلیون ریال در بین ۱۵ خانواده‌ از دانش‌آموزان نیازمند توزیع و به حساب سرپرست خانواده واریز شد.

به گفته وی این بسته‌های معیشتی توزیع سده شامل برنج، ماکارونی، گوشت قرمز، مرغ، روغن مایع و جامد، رب و قند است.

غیرتی همچنین از توزیع پوشاک در بین ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت این مرکز آموزشی خبر داد و گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها ۱۰۰ پک بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی تهیه و در بین خانواده‌های دانش‌آموزان توزیع شد.

این مدیر نمونه خاطرنشان کرد: این کمک‌ها در طول سال همچنان ادامه خواهد داشت و به دنبال آن هستیم با جلب مشارکت خیران اقلام و کالاهای اساسی را فراهم آوریم و در قالب بسته‌های کمک معیشتی بین خانواده‌های دانش‌آموزانی که معیشت آن‌ها به‌خاطر کرونا در خطر افتاده است، توزیع کنیم.

گفتنی است؛ ساره غیرتی از سال ۱۳۷۹ وارد حیطه شغل معلمی شده است و به علت عشقی که به کار آموزش کودکان با نیاز ویژه داشته، آموزش‌وپرورش استثنایی را برای خدمت برگزیده است؛ دانش‌آموزان مدرسه وی دارای معلولیت‌های مختلف همچون کم‌توان ذهنی، چند معلولیتی، طیف اوتیسم و سندرم‌دان هستند.

منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار