مازندرانی از اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به باشگاه های ورزشی آسیب دیده از کرونا در استان گلستان خبر داد.

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیونی به باشگاه های ورزشی آسیب دیده از کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سعید مازندرانی» صبح امروز (چهارشنبه 24 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شیوع کرونا و تعطیلی ورزشگاه ها و باشگاه های ورزشی، مربیان و صاحبان آنها را با مشکل مواجه کرد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان ادامه داد: پنج مجموعه ورزشی بزرگ در استان گلستان تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که با توجه به شیوع کرونا اجاره بهاء این مجموعه های ورزشی بخشیده شده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین برخی از باشگاه های خصوصی با شیوع کرونا دچار خسارت شدند که براساس هماهنگی انجام شده با ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید مقرر شد به صاحبان این باشگاه ها 50 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت اعطاء شود تا بتوانند بخشی از ضرر و زیان وارده را جبران کنند.

 

مازندرانی خاطرنشان کرد: مربیان و افرادی که در باشگاه های ورزشی مشغول به کار بودند با توجه به اینکه جزو 10 رسته شغلی آسیب پذیر کرونا قرار دارند تحت حمایت قرار گرفتند و به آنها بیمه بیکاری تعلق می گیرد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان ابراز امیدواری کرد پرداخت بیمه بیکاری به آسیب دیدگان کرونا در اسرع وقت پرداخت شود و گفت: در قالب اجرای این طرح کارگران و نیروهای کار ورزشگاه ها و باشگاه های ورزشی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی نیز مشمول بیمه بیکاری می شوند.

 

وی افزود: افرادی که در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند پس از طی روال قانونی از بیمه بیکاری بهره مند می شوند اما کسانی که هنوز برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام نکردند، می توانند با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا با مراجعه به سایت بیمه بیکاری برای ثبت نام اقدام کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار